• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta?

Hallå
    Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
    Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta?
  • Fredrik och Sabine
    propp skrev 2008-06-29 11:07:43 följande:
    Fredrik och Sabine: hur har det gått för dig i helgen? Var det gott att grilla? :-PJag åt nog den godaste middagen igår på mycket länge... Grillad fläskfilé med ljummen potatissallad och grönpepparsås...mmm...och till efterrätt fick vi fruktfat, det var hur gott som helst, och fick inte ens dåligt samvete att jag åt mycket av frukten heller...och vågen visade på -0,5 kg imorse...och hoppas på att det förblir så inför nästa vecka.Ner 2,5 kg på en vecka...gud va skönt!!! Om 1,5 kg har jag nått mitt bröllopsmål!!! Och har jag tur går jag ner lika mycket nästa vecka som den här och då kan jag ju verkligen känna mig stolt!
    Vad härligt! Grattis!
    Kul att du njöt av maten igår - det gjorde jag med
    Käkade grillad fläskfilé med hemmagjord potatissallad med massor av grönsaker - och en liten, liten kaka till kaffet. Och sen slank det ner en flaska vin också.Men SÅ gott det var!
    Och jag har iallafall inte gått upp något av det -så den där njutardan vi unnade oss verkar inte ha varit så farlig eller hur?

men nu kämpar vi på järnet sista veckan!
  • propp

Japp, nu är jag jätteladdad för en vecka till!

• Augustibruden 2008

Hur länge är det okej att köra pulverdiet?
    Tänkte köra på Naturdiet...

• propp

Jag vet faktiskt inte, jag kör "bara" två veckor, heltid...sen skulle jag tröttna ihjäl mig...

• Fredrik och Sabine

Jag läste att det är rekommenderat att bara köra 14 dagar i sträck, sen övergå till normal mat vissa måltider och sedan pulver/shakes vissa måltider.
    Vill man sen så kunde man köra 14 dagars kur varannan månad.

• propp

Hur går det för er? Jag har nu bara 0,5 kg kvar till min målvikt...känns roligt! Hoppas på att kunna vara där på fredag...på kvällen hade jag tänkt unna mig ett riktigt mål mat

• 08agusti08

grattis propp vad roligt för dig
    här går det ganska bra. började på 104cm och efter en vecka har jag 99cm kul kul nu är det en vecka kvar så får vi se hur drt gått

• Mikabella

jag har idag börjat med Cambridge. Tänkte köra renkur tom fredag på så sätt få en kickstart o sega kilon att röra på sig. Har innan druckik Allevo o Nutrilette...Vilken skillnad! Cambridge mättar på ett helt annat sätt! Orkade knappt dricka upp fruskostshaken. Håller tummarna för att detta ska gå.

• Fredrik och Sabine

Det går bra för mig med. Har kört Allevo nu i 9 dagar och har gått ner 6 kg! Känns såå bra - och gör så att man orkar de sista 5 dagarna med!
    Men tänk vad gott det skulle vara med en glass nu när det är så här varmt
    Men nej nej!

Kämpa på tjejer - vi klarar det här!

• Augustibruden 2008

Det är verkligen så kul att läsa om era framgångar!

Jag kan bara inte få tummarna ur o köra på ren kur...snyft

Igår + idag bytte jag ut lunchen mot en Naturdiet Smoothie, men såå hungrig o sugen hela tiden...

Speciellt jobbigt när man har barn som ska ha lagad mat...
    Jobbar nästa vecka o då ska jag försöka byta ut så mkt måltider jag kan!

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta?