Någon som vill hänga på o pulverbanta?
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Funderar lite över min fuskardag på lördag då vi har grillfest.
JAg menar - förstörs något av kickstarten tror ni om jag käkar en grillad kycklingfilé och sallad till..och så några glas vin? JAg tänkte skippa 2 påsar den dagen och käka på kvällen.
Sen köra på med bara pulver igen på söndagen och köra järnet sista veckan.
Alkoholen kanske inte är så bra...men jag är såå sugen på ett glas vin - och vill gärna ha det då det är grillfest.
Men vad tror ni om ett sånt avbrott? Det blir ju inget jättefrossande direkt,
Fredrik och Sabine: jag har samma dilemma som du...min bror fyller år på lördag och då ska han bjuda på middag, känner att jag inte vill skippa det...och heller inte äta en påse soppa på hans födelsedagsmiddag. Blir "som tur är" ingen tårta...men kommer ju att äta vanlig mat på eftermiddagen. Jag hoppas verkligen att det avbrottet inte ska förstöra nästan en hel veckas jobb! Någon som vet hur det påverkar?
Propp: ja visst är det jobbigt? Nu har man ju varit duktig och på lördag klarat nästan hela veckan utan ett enda fusk.
Det KAN ju inte vara så att det förstör nåt...
Läste iaf på allevos hemsida att ett snedsteg inte förstör nåt...så man får väl lita på dem
Klart vi unnar oss lite på lördag - sen kör vi järnet sista veckan, eller hur?
Hej alla!!!
Vad duktiga ni är. Själv är jag inne på 4:e dan med nutrilett.. tycker det känns helt okej, men blir lite sugen på kvällarna...
bara att dricka massor med vatten...
behöver massa pepping. skulle va kul att veta hur mycket folk har gått ner på pulverdiet.. berätta gärna!!!! tränar ni något?
Absolut!!!
Fredrik och Sabine skrev 2008-06-27 09:27:47 följande:
Propp - det låter sunt och bra! Promenader är alltid mysigt!Berätta hur det var att springa sen med så lite energi i kroppen! Funderar på att gå på Friskis i Trädgårdsföreningen...har för mig att de brukar köra utomhus.
Men nåväl, jag måste ställa en fråga....ni som kör pulver...hur funkar det med er mage? Jag menar - kan ni gå ordentligt på toaletten och göra "nr 2"?
Jag har nämligen lite problem...pulvret gör mig extremt hård i magen. Usch vad jobbigt! Därför var jag faktiskt tvungen idag att ta några skedar katrinplommonpuré för att fixa det.
Äcklig fråga kanske...men är det nån av er som har samma problem!
Om det är så här efter 5 dar - hur är det då efter 14??!
Vi är nog inne i precis samma fas just nu...för jag börjar oxå bli hård i magen nu...tror kanske att katrinplommon eller linfrö är enda sättet... Fast har inte provat det än...får se hur det går i helgen!
Fredrik och Sabine: hur har det gått för dig i helgen? Var det gott att grilla? :-P
Jag åt nog den godaste middagen igår på mycket länge... Grillad fläskfilé med ljummen potatissallad och grönpepparsås...mmm...och till efterrätt fick vi fruktfat, det var hur gott som helst, och fick inte ens dåligt samvete att jag åt mycket av frukten heller...och vågen visade på -0,5 kg imorse...och hoppas på att det förblir så inför nästa vecka.
Ner 2,5 kg på en vecka...gud va skönt!!! Om 1,5 kg har jag nått mitt bröllopsmål!!! Och har jag tur går jag ner lika mycket nästa vecka som den här och då kan jag ju verkligen känna mig stolt!