Någon som vill hänga på o pulverbanta?
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Är sååååååå lätt att falla dit. Jag är verkligen super hungrig o vill bara tugga på något! Grrrr ska klara renkur, Cambridge; tom fredag!
Föresten...Finns det två likadana trådar???!!! Är det typ samma?
Snart så: hur ligger det till? vilken ska man hänga på?
Hur går det för er?
Sista dagarna för mig nu på min 14-dagars kick-start kur. Idag har det varit riktigt jobbigt! Men annars har jag klarat det utan att fuska en enda gång (förutom i fredags när jag var på grillfest).
Trodde faktiskt inte att jag skulle fixa det - men banne mig så gjorde jag det ..och har gått ner 6,5 kilo!
Hoppas man inte går upp alltför mkt av dem sen när man börjar äta vanlig mat på måndag.....
Grattis Fredrik och Sabine!!! Duktigt jobbat... Jag har fuskat lite mer än du då...åt en glass efter minigolfen igår och åt även en glass idag på stranden...menmen...jag tänker sluta äta soppa imornkväll...börjar känna mig lite snurrig nu oxå, men det är nog tyvärr för att jag dricker för lite vatten om dagarna...men har ju nått mitt mål nu och får heller inte tappa för många kilon så att brudklänningen blir för stor...sömmerskan har gått på semester så det finns lixom inte en chans till att sy in klänningen nåt mer innan bröllopet...
Äh..nu är det anra dagen i rad som vågen står stilla....funderar på om kroppen har tagit vilopaus efter 12 dagars svält på shaker och soppor?! Läste nånstans att den gör det....
Så nu funderar jag på att gå på blandad kur, dvs vissa måltider med pulver och vissa normala måltider.
Sen kan man ju alltid köra en ren kur till längre fram.
JAg är iallafall nöjd med mina 6,5 kilos nedgång
Det kan säkert vara så att du står still nu ett par dagar, kroppen har väl fattat galoppen... Men tycker absolut att du ska glädjas dig åt dina 6,5 kg!
Själv känner jag mig just nu helt matt...har gjort det sedan igår så nu har jag nog ätit min sista pulversoppa för den här veckan...inte för att läska er andra nu, men har precis varit och köpt hem lite riktig mat till kvällen...känner att jag måste få lite energi i kroppen. Sen nästa vecka om jag märker att jag börjar gå upp nåt kilo så tänker jag varva vanlig mat med soppa mitt på dan tror jag...har ett rätt stort överskott på pulversoppa...kommer räcka en hel vecka till om jag känner att det gått över styr efter bröllopsresan...
PROPP: Jädrar vad duktiga vi har varit ändå!
Tjohooo!!!
Nu unnar vi oss en god helgmiddag tycker jag!
Ja, det har vi verkligen!
Det här viktmålet har jag haft i 8 år...och ville egentligen nått det till vår förlovning förra året...men då va jag för seg...hur kul som helst att ha lyckats nå det till bröllopet!!!Hoppas vikten kan stabiliseras ungefär här...är skitskraj nu att jag går upp allt efter två veckors semester...menmen...det problemet tar jag då...nu vet jag ju iaf att pulversoppa funkar på mig!
Ni har varit superduktiga!! Men detta kan vara bra att veta: tyvärr så går man upp dessa kilon FORT(och några till) när man börjar äta vanlig mat igen, kroppen suger åt sig allt! Jag vet för jag har testat... så gift er snabbt som sjutton nu
Japp, om 8 dagar så... Och som sagt...märker jag minsta lilla nästa vecka så åker påsarna fram igen...
Propp: Ha ha!! heja dig!!