Någon som vill hänga på o pulverbanta?
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Hallå
Är det någon som vill hänga på o pulverbanta?
Jag började för ett par dagar sedan... har redan gått ner något kilo... men är så galet hungrig i dag, så det skulle vara kul med sällskap och stöttning!:D
Jag hänger på här med.
Började med nutrilett igår. Jag har väl ca 15 kilo som jag vill få bort. Har gått ner 6 kg med nutrilett tidigare men det var ca 1.5 år sedan.
Vilken dag väger ni er?
Hoppas ni kan peppa mig brukar oftast sabba allt på dag 3 och den är imorgon men än så länge tycker jag det går bra :)
Hur mycket vill ni gå ner och hur mycket har ni gått ner hittils?
jag har förlorat 2,5cm på tre dagar jag går på helkur.. jag tycker inte den e så äklig... nutrilett choklad...
villken dag vi mäter/väger? hmm jag vet inte jag sa fredagar men det va ingen som svara...
Fredrik och Sabine skrev 2008-06-25 16:34:28 följande:
Hnne skrev 2008-06-25 18:21:52 följande:
Propp - aha då förstår jag
Hoppas du lyckas med dina kilon.
Hnne- jag väger mig varannan dag - också för att jag vill se resultatet och inte kan hålla mig ifrån att se om det har hänt nåt. Och på två dagar har jag gått ner 1,6 kg. Känns nice
Hoppas på några kilon till innan kuren är slut - om 11 dagar suck!
Jag hoppas verkligen jag pallar med pulver hela tiden - förutom på lördag då jag medvetet ska fuska.
Men man har ju hört om de som har gått ner 6-8 kg på ren kur i 14 dar...så jag har ju lite förhoppningar. Dock känner jag att jag är dålig på att dricka så mycket som man ska. Måste skärpa mig med det
Fredrik och Sabine: vet du...hihi...kunde inte hålla mig så ställde mig på vågen...och nu ikväll väger jag 8 hg mindre än imorse...så sammanlagt har jag nu alltså gått ner drygt 1 kg sen i söndags...*jippi*
Ni måste var kvar här i tråden så vi kan puscha varandra så ingen av oss lägger av i förtid eller får för sig att fuska för mycket!!!
Blä jag for och köpte naturgodis ikväll så nu har man lite ångest. Men det blir en ny dag imorgon. :)
4e dan idag - och det känns faktiskt inte så farligt änsålänge. Jag gillar ju chokladpulvret så dan börjar ju bra
Svårast har jag på eftermiddagarna då jag är riktigt sugen på nåt att tugga på. Men än så länge har jag faktiskt inte fuskat nånting. JAG SKA KLARA DET!!!
Ni som har kört förut - vilken dag var jobbigast för er?
3e tycker jag var jobbigast.