IGÅR BLEV JAG HIPPAD
Världens bästa dag, jag är helnöjd! Helt onväntat kom tjejkompisarna inrusande på jobbet med marakasser och partyhattar och sjöng we will we will take you(we will rock you).
De hade hyrt en minibuss som jag fick hoppa in i och vårt första stop blev ica. Där fick jag gå in och gå till kassa 5 och säga att jag ville ha blommig falukorv. Så fick jag min fina outfit, en lila rock/käp och en princesskrona!
Sen åkte vi i ca 1h till ett sälle mitt ute i skogen som heter pannkakshuset, jag ÄLSKAR pannkakor det var ett jättemysigt ställe coh vi åt en väldig massa pannkakor, det fanns hur många varianter som helst! När vi hade ätit klart så hade de gjort en frågerunda med frågor om mig och min blivande till mig. Skit roligt!!! Han fick svara på samma frågor om mig, misstänker att det hamnar i festprogrammet
Därefter hoppade vi in i bussen igen, och åkte i ca 20min. Och anlände i Växjö. Och där körde vi go cart Jag är helt tokig i det! Hur kul som helst!!!!! Jag är en riktigt fartdåre och tävlningsmänniska, så högst upp på prispallen kom jag!
Sen var det dags att köra hemåt igen, hihi vi körde vilse och en väg som vi skulle köra avstängd. Men det blev en riktigt rolig rutt, där vi fick rädda lamm på vägen och lite allt möjligt!
När vi var tillbaka igen så hade 2 tjejer som inte var med under dagen förberett middag till oss. Så åt vi, drack skumpa och vin hela natten lång
Mina goa tjejer hade verkligt hittat på sådant som jag verkligen gillar! Min dag kunde inte blivit bättre!!!