• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • nilia

Det verkar som att alla blivande brudar har läget under kontroll!?

Jag är precis hemkommen från mina föräldrar, vi har varit där allihopa(toastmasters,tärnor,svärföräldrar) ätit gott och druckit vin

Vår dag har flutit på väldigt bra. Bortsett från att jag glömde ta med våra hemstöpta ljus till vårt festställe. Men som tur är ska vår toastmaster ut dit imån på morgonen så han tar med dem!
    Sen så hade inte min brors skjorta kommit(han ska va marskalk). Han beställde den för över 1 månad sedan. Han i butiken bara ryckte på axlarna och sa det är sådant som händer! Såå dåligt! Så kusinen fick åka iväg till en annan stad och köpa en åt honom så det löste ju sig iaf!

Usch, kollade på vädret nu, det ser inte bra ut för morgondagen. Men jag vet att vi kommer att få världens bästa dag ändå!

Sätter nog igång datorn till frukosten imån, men om jag inte hinner så vill jag önska er alla en helt FANTASTISK dag!
    Vårt motto för dagen är "ta det lugnt och njut"

Lycka till tjejer!!!

• nilia

oj det där var inte meningen! Hihi tokigt

• feministbrud

Hm jag skulle köra alkoholfritt idag, men nu ska jag nog ta ett glas vin medan jag över på talet till min man

Det går nog bra imorgon även för en person som aldrig ahde läget under kontroll...

Lycka till igen allihop!!!

• Virvel

Jag kom på igår när jag precis höll på att somna att jag hade glömt att skriva ett inlägg.
    Inatt sov jag som en gris. Somna vid tio och vaknade kvart över sex. Skönt!
    Här är himmlen blå och solen skiner.

Lycka till idag alla tjejer, så hörs vi på söndag.
    Kram, kram på er.

• chamor

Så nu kör vi tjejer.. Inte sovit inatt heller men men... Får dricka kaffe.. Dricker inte det annars så de funkar nog

• Nufsan

God morgon tjejer, här har ni en som heller inte har sovit just nått. Somnade efter tolv och vaknade 05.00, tjohoo Får också dricka kaffe idag chamor, gör inte heller det i vanliga fall.

Lycka till alla... här skiner en strålande sol så nu håller jag tummarna att den blir kvar hela dagen

• nilia

God morgon alla blivande brudar!

Här är det jättegrått ute och regn, men vet ni va!? Det spelar faktiskt ingen roll för jag får min prins ändå

Lycka till allihopa och ha en underbar dag!!!

Njut

Kramar

• kalevala

somna vid 02 sonen väckte mig 04. somna om vid 6 och vaknade 7.70.
    wonderful ....men idag går man på adrenalinkick,,.......vi hörs imorgon NU ska jag dricka kaffe....ta en dusch , raka benen va hos frissan 10.30 ....så mannen får styra upp här med alla gäster , barnen osv ....men det fixar han ....KRAM på er alla

• feministbrud

Det är sol ute!! Jag vaknade klockan sju och sitter nu och njuter av OS. Snart bär det av till frisören!

Tror ni verkligen att ni kommer att vara trötta idag? Jag tror att imorgon är en dag där jag däckar, men i dag spelar det ingen roll hur mycket eller lite jag har sovit!

Svar på tråden 080809 del 4