Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vad kul att flera är sugna på palladium ringar Som sagt det är inte många som kan arbeta med material men är ni i Göteborg kan jag rek Guldsmedsmästar´n, dom gjorde våra och vi är sjukt nöjda
Är det inte så att det är otur att låta någon annan prova ringen?
det är så jag hört,
hoppas det är rätt för jag ska prova min flera gånger varje dag när jag väl får den
Jag provar min MINST 1 gång i veckan När jag fick hem den i maj provades den varje dag så nu har jag dragit ner på det lite men den provas ofta ändå
Heter det inte att den som provar någon annans vigselring aldrig blir gift?
Jag brukade prova mammas när jag var liten, så det är alltså kört för mig, hihi.
Nancy Drew skrev 2008-08-15 08:50:40 följande:
Hörni, angående tidigare diskussion om ringar. Jag funderar på om jag kanske vill ha en pärla i min vigselring. Är det en helt galen idé? Är det lite tantigt, kanske?
tycker inte det är tantigt.
Finns en jättefin på selandersguldosilver.com
om man trycker på smycke i sida två.
kanske inte vigselring men jättesnygg pärlring
*lägger mig i* den var snygg!
Hejje igen. Ja, det lutar åt palladium för vår del iaf. Ser bara fördelar med det. Ska _nog_ ha en förlovningsring med flera diamanter och sedan en vigselring med en diamant bara. Men vill inte ha så uppstående diamant så man fastnar i allt. Tycker Evfa Attlings ringar är snygga men de finns nog bara i silver tror jag så det är inte aktuellt.
Låter underbart med vinterbröllop tycker jag även om stranden lockar just oss mest. Härligt att få följas åt
Någon som råkar veta om det finns nån guldmsed som håller på med palladiumringar i Uppsala?