Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Var finns det kula tårtdekosar då? Funderar på ballonger med men jag vet inte...
ballonger på tårtan`?
Min kompis ska göra våra tårtor och dekorera och hon kommer få fria händer livrädd
Hehe nej...
hehe, okej. Kom just på att jag faktiskt sett en tårta dekorerad med ballonger... Hade tom sparat bilden på datorn
Jaha...hehe. Lite udda. Men hursom vil jag ha en tårtdeko med båda brunhåriga, och helst ska hon ha en liknande klänning som jag ska ha och röda rosor
Vargtassa:
Håller tummarna för er så att ni kan få ert bröllop!!
Att ta ut en kuvertavgift är ju ett sätt att hålla kostnaden nere : )
Idag berättade vi för mina föräldrar att vi ska gifta oss.
De blev jätteglade och frågade om de fick betala brudklänningen!! Blev så himla glad och ville genast berätta det för någon och då är väl BT bäst!!
Har bestämt mej för en Nixa 7100 med snörning i ryggen och matchande färg i en slits vid sidan.
Tänkte köpa skor och underkläder nu till helgen och sedan köper jag klänningen.
Vi har berättat för våra respektive föräldrar i helgen. Alla blev jätteglada, och min familj blev ganska förvånade. Gladast blev Mr Drews lillebror som lär ha sagt "Grattis, verkligen!" ungefär tio gånger (föräldrarna bor i olika städer, så det blev att vi berättade vid lite olika tillfällen, och jag kunde inte vara med och berätta för hans.)