• Ceasara

Vinterbröllop 08/09 nr 2

Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...

• Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2
  • FinalFantasy

Nån här som vill ha fuskpäls på sin stora dag? Blev erbjuden av en väninna att köpa loss flera billiga av henne Tänkte fixa en åt mig men kan ordna flera, finns för över axlarna och finns med arm. Tror även ett gäng i färg. Sen även små storlekar för barn i flera färger som är över axlarna

Bokade 2 små svarta åt döttrarna och en vit åt mig

(hoppas inte detta ses som reklam )

• Alla goda ting är tre

FinalFantasy: Jag är intresserad av fuskpäls, men du får gärna skriva lite mer utförligt pris/storlek/modell :)

• FinalFantasy

Jackorna är stl 36 eller 40 och går till under bysten och i fuskpäls, sen fanns även modell över axlarna, lite nätt med band. Tog bara en sån över axlarna nu

• MagdalenaH

Hej hej!

Någon som vet var man kan få tag i röda brudskor?

• Alla goda ting är tre

finalfantasy: ingen bild? Pris?

• Vargtassa

Hejsan brudar!
    Jag har börjat förlika mig med min jobbsituation (blev uppsagd i förrgår för den som inte hängt med) och jag börjar se ljuset i tunneln... Positiva tankar. Det ska nog gå bra det här.. Har hittat lite jobb jag ska söka på arbetsförmedlingens hemsida och ska kolla upp lite andra ställen som jag vet behövde timfolk för inte så länge sen... Med lite tur så kanske man kan få ihop det så bröllopet kan bli av i alla fall. Det är det jag kämpar för just nu. Vill så gärna bli Fru S.... Efter 11 år och två barn så var det så nära. Nej, hej å hå kämpa på!
    Ett stort tack för all uppmuntran här inne!!!!!!!!!!!!
    Kram

• ingenjörsbruden

Tycärr MagdalenaH....ingen aning!

Spännande med fuskpäls!! Borde ju vara skönt om man ska ha en utomhusvigsel!!

Jag är SÅ SUGEN på att beställa presentaskar, bröllopsris, såpbubblor o tårtdekorationen NUUUUU.... Det är ju absolut ingen panik....men jag bara VILL fixa rispåsar o knyta sidenband runt såpbubblorna!!!

Nä...får ut o träna innan jag pysslar isönder ngt!!

• 2e advent

Det ordnar sig säkert Vargtassa!

Imorgon ska vi åka och titta på en lokal. Hoppas att den är bra för då ska jag pyssla klart alla inbjudningskort under veckan

• FinalFantasy

Kan fota den i morgon Ska köpa batteri

Jag är så inköpstokig nu får akta mig så jag inte overbuy men hittar så mycket kul och bra osv

• lillP

Måste sätta mig imorgon och försöka göra klart inbjudningskorten. Har gjort ett par provkort för att få upp självförstroendet lite innan jag sätter igång på riktigt Vi får väl se hur det går och hur länge jag har tålamod...

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2