Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Det enda som spelar roll är att hindersprövningen gäller vid vigseldatumet, eller så förstod jag det när jag pratade med kvinnan som bokar vigslar på Stadshuset.
har också förstått det så
Nancy Drew skrev 2008-08-14 15:38:22 följande:
Vad kostar palladium i jämförelse med vitguld?
Hej alla. Får jag hänga här också? Gifter oss nog 14 feb i Västinden. Säger NOG bara för att vi väntar på att få datumet klart med hotellet på Anguilla. Det blir barfota bröllop på stranden för vår del.
Jag har också kikat lite på ringar och det lutar åt Palladium eller Platina. Ni som har såna, vart köpte ni era och vad fick ni betala ca? Försöker få ett hum om vad det kommer kosta.
Har ni redan kikat på klänningar? Jag lutar nog åt en enkel klänning som passar ett strandbröllop.. Några tips någon?
Haha blir nog ett par ultravida fladdriga vita byxor och en snygg jacka med pälskant eftersom vi viger oss utomhus Jo min trogna fula varmbodstravare ska bli stylad med vita blommor i manen
Gud vad gör ni hela dagarna Hänger ni bara här eller? (avundsjuk)
Igår kväll fick faktiskt m2b tag på en kvinna som var ansvarig för uthyrning av en annan lokal än den som vi tänkt men som ändå skulle funka så den ska vi titta på på måndag (äntligen händer det lite ) Så nu kanske man kan få lite ordning.
Jag såg att någon skrev att det var otur att prova ringen innan bröllopet, är det verkligen så? Eller jag menar är det fler som har hört det skrocket?
Jag kommer att ha jättesvårt att hålla mig borta från den när vi hämtat dem nästa måndag.
Weehoo: Vi gifter oss i dec och kommer ha lite rött oc silver som tema, fast vi har ändå inget tema så, utan det sitter mest i kläderna då och min bukett.