• Sara 10

Ni som har eller skall gifta sig!

Fick ni tjata mycket på er kille för att ni skulle gifta er elelr såg han det lika självklart som er? Är sambo men en kille sen 2 år han vill inte gifta sig men det VILL jag!!

• Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!
  • Pyron

oj, jag har frågat en massa gånger. Gett en massa hintar.

När jag gett upp då, det var då han helt plötsligt sa ja.

Vi hade en liten motgångsperiod då oxå.
    En nära släkting dog och vi hade svårt att ta det, och vi gled lite ifrån varandra. en dag sa jag att vi måste sätta oss ner och prata, det gjorde vi och allt blev tusen gånger bättre, hur det nu kunde bli det. Ca 2 veckor senare så så blev det bestämt att vi skulle gifta oss.

Vi bestämde det över telefon, så någon romantisk frieri blev det inte.

• Sara 10

Förstår ni mig som nästan känner att jag vill lämna honom för detta.. Eller överdriver jag?

• Pyron

Tyvärr så kan jag inte förstå dig.
    Jag skulle hellre leva resten av mitt liv ogift med honom än gift utan honom.

Fast jag hade nog fortsatt att ge honom pikar.

• Silva79

Du överdriver!!!!

Varför är det så viktigt för dig att gifta dig??? Varför är det viktigare än en bra relation???

Sara 10 skrev 2008-06-10 18:14:02 följande:

Förstår ni mig som nästan känner att jag vill lämna honom för detta.. Eller överdriver jag?
  • Sara 10

Varför skulle du hellre levt ogift med honom?
    Jag tar det som att han inte älskar mig fullt ut har jag fel i det? Vad sa du till honom den kvällen ni pratade om man får vara lite nyfiken? hihi

• Sara 10

Förlåt Pyron! jag läste för snabbt tyckte där stog att du hellre skulle vilja leva ogift än gift med honom ha ha så fel det kan bli tyckte väl att det var konstigt

• 27juni2009

sara 10 men ni har ju inte hängt ihop så länge, så varför ge upp redan?

• jeslin

För oss tog det 15 år att komma till skott han vlle inte gifta sig, jag ville men inte så att jag tjatade utan tog det lugnt o tll slut hände det ju iaf
    Säger som min svägerska,skulle han vilja skiljas skrver jag inte på pappret

Svar på tråden Ni som har eller skall gifta sig!