Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Embo
det jag hade att göra de sista dagarna var att forsla allt t lokaler,all alkohol, godiset, burkarna, skålarna t bordsdekorationerna, gå på fotvård, manikyr, ansiktsbehandling, prata med tusen personer så att de VISSTE exakt vad de skulle göra (feststället, kökschef + serveringspersonal), toastmistresses, andra vänner som skulle hjälpa till, kantor osv osv osv...
Sen fixade jag ju allt sånt som placeringstavla och festprogram de sista dagarna o att sätta ihop festprogrammen tar sin lilla tid om man säger så. Hade tre personer till hjälp men det tog ändå några timmar.
Jag fick ju skära till papprena dessutom då jag hade A4-format på både omlagor och innerpapprena, så innerpapprena stack ju ut flera mm iochmed att själva innhållet var rätt många sidor.
Sen upptäckte jag att det fattades 8 placeringskort KVÄLLEN innan bröllopet o fick sitta kolla vilka som fattades och göra nya.
Sedan var det allt sånt praktiskt som att packa allt i olika väskor, saker som skulle med till salongen, saker som skulle med till kyrkan, saker som skulle med till festlokalen, både t barnen, mig o Daniel.
Så det var nog mest alla såna där småsaker som stressade upp.
Men du har säkert gjort det mesta sånt redan och ni är ju bara två att ha med saker till så oroa dig inte. Du har säkerligen tänkt på precis allt. Kan inte tänka mig nåt annat.
Kan inte fatta att ni inte fått ringarna ännu. Det är ju för f..n inte klokt!!!
Visst beställde du dem i våras??? In och RÖJ säger jag. (tänk rådjur, hehe)...