Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

flamora

joooo jag vet, men jag tycker sånt här är SÅÅÅÅÅ pinsamt. Avskyr ju att ringa telefonsamtal. Är GRYM på att maila och framföra saker i skrift men när jag ska ringa telefonsamtal åt mig själv så går det inte liiiika bra. (är dock även grym på att ringa åt andra för då rör det ju inte mig själv, då kan jag vara en tiger lixom, visst är det skumt). Är även värdelös på att förhandla åt mig själv, typ löneförhandla och sånt. Är som att det är mkt lättare att slåss åt någon annan än åt sig själv. Puckat!

• Anja 19 juli 2008

Anne

jag vill höra om er RESA... berätta allt. Vill se MASSOR AV FOTON OXÅ

• Anja 19 juli 2008

Flamora

men shit... maila prästen. Han måste ju ha glömt det. När jag ringde folkbokföringen sa dom att det inte brukar/ska ta mer än en vecka att få papprena från vigselförättaren!

Vi gifte oss den 19 och den 30 registerades jag med mitt nya efternamn, men redan några dagar innan det registerardes jag som att jag var gift. (är två olika avdelningar som sköter det tydligen).

• Anja 19 juli 2008

Har inte ringt, men skickat ett mail till Langley... hoppas såååå att de har förbarmande... (med en oekonomisk, halvförivirrad brud)

• Anja 19 juli 2008

Nu har jag varit i kontakt m Langley men det är JAG som missförstått infon på deras sida. Resan kostar fortf lika mkt.

Så vi kan inte ändra nåt. De billiga resor jag såg är med avgång den 16 augusti och till en annan destination på korsika (inte alls dit vi vill) medan samma resmål, samma datum som vårt, fortf kostar ca 7.000 per person. (jag knappade in två personer o fick upp detta pris och trodde det var för båda men det var för EN). Pinsamt värre

Så nu slipper jag ha ångest i allafall. Behöver bara ha ångest över fickpengarna nu då

• Anja 19 juli 2008

ingenjörsbruden

haha själv skulle jag vilja säga att jag är långt ifrån underbar när jag klantar mig så här *asg* såååå jä..la pinsamt

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

Jag såg nu att du skulle ha växel tillbaka. Tittade aldrig på pengarna innan du gick. Vi löser det sen

• Anja 19 juli 2008

Andra helgen i september funkar fint för mig (om ni med andra helgen i september menar 13-14 september). Den 6-7 kommer vi hem från korsika sent på lördagen

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

haha, fnys inte åt tre kronor Alla bäckar små

• Anja 19 juli 2008

Anettan

håller stenhårda tummar att det går att fixa minneskortet.

Kram

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5