Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hedebris

hallå, jag fattade det som att det blir den 13:e september, men jag hade helt missat att vi skulle vara hos dig? Trodde vi skulle vara hos Anne? Jag har väl varit här för lite på sistone. Själv måste jag erkänna att jag mkt ogärna är i Malmö på kvällarna och måste ta mig hem därifrån då jag tycker det är så läbbigt att jag får ångest av tanken att vara ute i Malmö på kvällen.

• Anja 19 juli 2008

Å andra sidan är jag bara en person och ni klarar er säkert utan mig Speciellt om ni ska köra filmvisning för då lär jag bara somna ändå Älskar foton av brudpar och vigslar men vigselfilmer, tja, nä inte gärna

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

visst kan man samåka men jag tänkte mest att de flesta kanske gärna dricker vin till maten osv så det blir kanske svårt att få någon att vilja köra. Fast vem vet, någon av våra brudar kanske är gravid redan då hihi

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

detta måste kollas upp. Jag känner oxå, efter allt bröllopspyssel att jag inte riktigt orkar. Speciellt inte nu när jag ska börja jobba 100% och inte har NÅGON fritid.

• Anja 19 juli 2008

Menar alltså sidan där man kan göra egna tackkort

• Anja 19 juli 2008

Anne

vad menar du, tänker du sabba hela planeringen nu!!! Bara för att du ska gå på BRÖLLOP. Jag menar hur viktigt kan det vara

• Anja 19 juli 2008

Sådär Labbråttan

Nu har jag oxå beställt tackkort därifrån. Tog LÅNG tid. Designade det själv. Mkt enkelt. En sida (faktiskt) ett foto på framsidan och så text och en liten blomma på baksidan.

Blir nog jättebra hoppas jag.

Allt som allt för 50 kort kostade det 375 kr. Perfekt!

• Anja 19 juli 2008

Fröken Planera

Hur mkt kostade det att vara med i tidningen (sydsvenskan). Vi hade tänkt skita i det för vi har lixom inte råd m fler utgifter.

• Anja 19 juli 2008

Det är banne mig avskyvärt!! Blir ingen annons för oss. Så mkt kan jag säga. Blääää... Hur kan en annons få kosta så mkt. Min pappa satte in en annons åt oss i sin tidning (småland ) och där kostade en annons med en "normal"stor bild, lagom stor, bara typ 200 spänn. DET är lagom!

Grrrr...

• Anja 19 juli 2008

Visst är det typiskt att det ska vara så jä..la dyrt i tidningen HÄR då!!

har inboxat dig

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5