Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Embo

tack för fotot! Så fantastiskt vackert! Har ju helt glömt fråga. Var sjutton höll ni hus och fotograferades, för vädret var ju inte så roligt den dagen så jag antar att det var svårt att få till utomhusfoton, eller?

• Anja 19 juli 2008

Nämen Embo

tog ni oxå foton på kulturen. Vad kul Det har jag helt missat!

Jag kanske skulle testa sushi en gång till då, från wasabi, man måste ju lära sig tycka om sushi lixom KÄnns ju så vuxet och så hippt

• Anja 19 juli 2008

flamora

vi provade 5 eller 6 stycken tror jag

Jag åt fem och Daniel en om jag inte minns fel

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan

tack, ja det var verkligen en riktig myssemester

• Anja 19 juli 2008

Embo

det var billigt! Kanske värt att kolla upp...

har du beställt därifrån så att du vet att färgerna blir bra osv? Sånt är sååå jä..la olika från framkallningsställe t framkallningsställe. Kan sabba ett foto totalt om färgerna inte är helt rätt tycker jag, så jag är så feg när det gäller framkallning.

• Anja 19 juli 2008

Flamora

jag håller med du...

vill oxå ha hjälp med VAD jag ska äta, typ sånt som är så lätt som möjligt att tycka om

• Anja 19 juli 2008

lax och räkor antar jag, haha...

• Anja 19 juli 2008

samma här... ska upp 5.20, pust! Jobbar 07-17.30 imorgon, sen ska vi ut med jobbet så jag lär vara hur mör som helst!

Embo

vet ej om du såg att jag frågade där uppe, fotades ni oxå på kulturen?

• Anja 19 juli 2008

fröken planera

jag tar gärna en egen portion för jag blir så hagalen annars och så får jag lite panik typ "jag-måste-äta-fort-så-jag-hinner-få-så-mycket-som-möjligt" Urpuckat jag vet men sån har jag varit sen jag var liten

Men det där med avocado lät jättegott och rullar oxå Var det såna vi åt du, Anne och jag?

• Anja 19 juli 2008

Anne är ju NÄSTA helg, den 20:e vi ska träffas! Kunde du inte då?

Det är få på mig av en anledning *asg*

Jag avskyr att se mig på kort

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5