Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Flamora

chill out låter hur bra som helst. klart vi ska betala dig dock!

Hedebris

aah då kollade jag fel! Det är säkert värt pengarna att testa. Är ju ruskigt billigt!!

• Anja 19 juli 2008

Japp, vi beställde oxå därifrån... Det enda jag blev lite "förvånad" över var att de var så stora. Jag valde mått och mätte upp hur stora de skulle bli, sedan kom de i A5-format *asg* alltså INTE de små lagoma tackkort jag tänkt mig, men grejen var den att det faktiskt blev rätt coolt så vi var supernöjda ändå

• Anja 19 juli 2008

Äh trams...

vi tar väl ett stort fat då, så får ni stå ut med att jag stressäter hehe

• Anja 19 juli 2008

Hörni tjejer

jag funderar på om jag ska ta med några bilder alls. Jag har ju länkat till alla våra bilder här inne, både fotografens, min pappas och även semesterbilderna.

Om jag tar med några så blir det isåfall privatpersoners bilder från festen. Är det ok. Kommer ändå ta olidligt lång tid att gå igenom alla foton

• Anja 19 juli 2008

Med det menar jag inte att INTE JAG tycker det är kul att se era foton för det gör jag. Men mina egna känns det lixom som att alla har sett om ni fattar hur jag menar

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

det låter visserligen som att det är JAG som är Björn, hehe...

Om någon ska få något när jag är med så får dom verkligen se till att ÄTA lixom

Det jobbiga är att man ju skäms o så tar man inte så mkt som man vill ha o sitter man bara och stör sig när andra sedan tar det man suttit och tänkt på i fem minuter typ "ska jag verkligen våga ta den biten oxå, tänk om de andra tänker, shit vad hon äter osv" och så vips så tar någon annan den och så vill man slå sig i huvudet *asg* (fast Björn kanske inte skäms då )

Du får göra så att du delar upp i två skålar till er, så att du får ha ditt ifred, så gör jag här hemma bara för att jag INTE ska äta sådär tvångsmässigt som jag gör när jag är rädd att allt ska ta slut för att andra oxå äter av det

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

men shit ni har ju sett dem *asg*

Är ju så jä..la många... tar sån tid! Jag kan plocka ut de jag tycker bäst om och lägga på en skiva.

Eller HUR ska vi titta på dem? På tv, dator???

jag har ju inga framkallade foton...

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

vore nog bra om du valde ut max 100 foton annars tar det för lång tid även om vi bläddrar snabbt.

Kan vi inte sätta en maxgräns? Egentligen borde 50 foton per person räcka, det kommer ju att ta bra lång tid ändå lixom! Eller hur känner ni andra?

uppemot 500 bilder per man blir ju lixom på tok för mkt. Då orkar man inte alls engagera sig i de stackare som visar sina bilder sist! HUR ROLIGT det än är att kolla folks bilder! För DET ÄR skitkul men inte hur många bilder som helst som är typ NÄSTAN likadana, om ni fattar hur jag tänker. NÄr man tar porträttfotona så tar de ju kanske 15 bilder som är "liknande"/i samma pose och då får man ju välja en av de femton liksom

Jaja, så tänker jag göra iallafall

• Anja 19 juli 2008

Anne

vrålsnyggt!! Klär dig så jä..la bra! Riktigt riktigt snyggt!

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan, då går det jämnt upp...

Blir nio bitar var av sushin om vi är fem

Man äter väl inte mer än nio bitar eller?? Vad har man till sushi? Som utfyllnad menar jag? Jag minns f..n inte... Eller är där inget, menar om man typ har ris till men det kanske man inte har *asg*

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5