• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

• Frujj

Oj sorry ett tomt meddelande gick iväg

• Frujj

Carma: Vad kul med intervju för maken!! Ska hålla tummarna stenhårt!!!

• Frujj

*gääääääääääääääääsp* Om man skulle ta o krypa ner i sängen igen...

• Frujj

Morrn Abbe! Nja jo jag kan ju krypa ner igen om jag vill för båda barnen sover som stockar fast det är ganska bra att passa på att göra saker medan de sover...
    Tex sitta här
    Eller duscha..
    eller läsa tidningen.. sånt där som man inte får göra ifred annars

• Frujj

Segt väder idag. Ska tydligen bli bättre i slutet av veckan stod det i gp idag! Hoppas bara det blir "lagom" varmt och inte överhettning som det var för några dar sen.

(Frujj håller monolog )

• Frujj

Hej
    Ab eller Carma eller vem det nu var: Nä det blev inget firande igår (tyvärr) utan vi sa att vi sparar det till helgen när stora E är hos sin pappa och N har gått på semester. Har kikat lite på en helgresa till typ Lysekil eller Smögen. Tyvärr var Flickornas i Lysekil fullbokat Får se vad budgeten räcker till oxå nu när vi köpt ny diskmaskin.

Jag vet inte om jag hinner komma till fikat imorgon, ska träffa en kompis i Marks kommun imorgon så jag vet inte om jag är tillbaka tills dess.
    Kommer jag så kommer jag!

Ha det gött, brudar!!

• Frujj

Bullbagande fruar: ni har väl inte missat erbjudande från Babyproffsen om att få en gratis babybox?
    Gå in på deras hemsida så kan man skriva ut en lapp där o ta med till affären o så får man en babybox med lite blöjor, en skallra, en tidning, en blöjhink mm

Gratis är kul!

• Frujj

Godafton, hoppas ni hade en trevlig fika. Tyvärr kunde jag inte komma för jag var ju ute i skogsmarkerna och var inte hemma förrän vid 20-tiden. Men det kommer väl fler tillfällen

Imorgon är det Liseberg för hela slanten. Stora E sa förut att jag nog inte skulle åka FlumeRide för då kunde jag ev säga "vattnet har gått" *fnissar*
    Nä jag ska hålla mig till spelen där man kan vinna choklad och Ahlgrens bilar

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2