• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

åh vad mysigt!!!

*struntar i diskmaskinen*

• Frujj

Vilka mysiga ställen! Tyvärr verkar strandflickorna fullbokade enl hemsidan.
    Ska spana vidare, nu ska jag styra volvon mot Lilla Bommen, ska träffa min magkontrollant

• Frujj

Ska jag göra!!

fast först ser du väl mig hysteriskt letande efter en parkering....

bye!

• Frujj

Ska jag göra!!

fast först ser du väl mig hysteriskt letande efter en parkering....

bye!

• Frujj

Godmorgon

Ab: Vilken underbar start på dagen - sådana dagar behöver man ha lite oftare. Kanske skulle bokas in i almAnackan

Carma: jodå besöket hos magkontrollanten gick väl bra förutom att hon inte är nöjd med det jag har beklagat mig över, så jag fick en ny tid hos tant doktorn för att kontrollera att utgången fortfarande är ingenbommad så att säga *S*
    I övrigt skulle jag äta magnesium för att minska på alla sammandragningar.

Tezz: Vad roligt med så fina presenter

Nån som gillar att sy här och har tips på var man hittar mönster (på nätet) och tyg till en tärnklänning?? Tänkte förbereda min spaning på nätet så jag slipper vara så förvirrad när jag är ute i affärerna sen och letar som en galning.

• Frujj

Nibla: Huu vad är det för vaktbolag???
    Hoppas huset var orört!

• Frujj

Oj nu såg jag SOS Alarm. Hrmf.. På en timma hinner ju en ev tjuv göra massor av saker i ens hem!!!
    *obehagligt*

(fröken mörkrädd har talat)

• Frujj

Carma: Tack, Kan behövas ändå, känner mig lite rosslig i halsen

• Frujj

Carma igen: Ja jag får väl testa magnesium tabletterna. Fast jag tycker det ena ger det andra. Biverkningarna på dom tabletterna var såklart magknip och förstoppning/tvärtom/gaser mm. Inte så kul det heller

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2