Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Frujj: Nu har jag pratat med din svärmor! Trevlig kvinna!
Världen är bra allt liten. Förra månaden ringde ju Addiz hit och hamnade just hos mig, vi är ju ändå 12 st som sitter här...
Frujj: Nu har jag pratat med din svärmor! Trevlig kvinna!
Världen är bra allt liten. Förra månaden ringde ju Addiz hit och hamnade just hos mig, vi är ju ändå 12 st som sitter här...
Hej tjejer!
*tittar in och hoppas på en bra dag*
Bauti: Aotch! Stackare!
Frujj: Kan det vara så att de menar att det var trafikfarligt efter själva hållplatsen och inte på den? Har också råkat ut för sånt och då grälade jag och ett par personer till på chaffisen. Han sa just det att han inte kunde stanna förrän nästa hållplats. Men det var ju inte alls "farligt" att stanna bara några meter senare då. Tycker du ska tjöta mer på Västtrafik, deras chaffisar behöver gå nån kurs i Service!
Nibla: Du är för rolig! *ser framför mig hur du och pensionärer med rullatorn i högsta hugg tävlar om att komma först in på ica!
Ab: Ha det så skoj på jobbet!
God morgon tjejer!
Har lite ont i nacken, armar, ben, korsrygg, händer... ja, lite överallt! Har spenderat helgen vid huset och hjälpt maken att bygga garage. Jädrar alltså vilket arbete det är att sätta upp plats, reglar och sedan gipsskivor i taket. Dessutom ska det vara dubbelgips pga. brandreglerna. Enligt ägaren till husföretaget som var på vårt husbygge i fredags (pga. tidigare strul, ska blogga om det nån dag) så ska hon beställa slutbesiktning den 15 Okt! Det är om bara ca 6 veckor!! Förstår bara inte hur det ska hinna bli färdigt, det är sååå mycket kvar juh! Köket kommer om ca två veckor och målaren ska tydligen dit idag och kika lite .*fjärilar i magen*
Nides: **GRATTIS på 1ÅRSDAN!!!**
Nibbla: Hihihi! Har man bara fått tanken i huvet om garderoberna så är det kört... det är nog nått som ligger djupt begravt i ens undermedvetna från när man var liten att det är nått otäckt med öppna garderober!
Hur har det gått med vattnet? Har det gått?
Ps! Det ska vara PLAST och reglar...
Nibla: Oj, va häftigt att det börjat hända grejer! Tack för att du håller oss uppdaterade, hihi, nyfikna som vi är. Håller tummarna för att bebisen bestämmer sig för att flytta ut ikväll!
Hej Abbe! *vinkar* Hur har du det där uppe? *fniss*
Ab: Här är det bara finfint! Sitter och tittar ut på Lisebergs gästhamn. Ser gött ut där ute i solen. Längtar ut till, enligt va jag har hört ryktas om, sista sommarvärmen!
Hellu!
Linum: YAY!! Va skönt att äntligen få en tid!
Några nyheter om Niblas inneboende? Förresten, när var det hon var beräknad? Veeeet att det bara är en prel. dag. Bäst att skriva det också! Kommer inte alls ihåg va jag satsade på för dag och vill veta va jag utgick ifrån.
Snacka om att man blir alldeles rörd nu av alla bebisarna här. Satt och tittade på Sjukhuset på trean igår. Grinade först när det var en kvinna som höll på att föda barn, grinade lite till när bebisen låg på hennes bröst. Kom då att tänka på att förhoppningsvis så låg Nibla på samma sätt just då!
Linum: Oj! För hennes skull så hoppas jag verkligen att jag har fel! Hahaha!
Nån som vet var man kan köpa muffinsformar nånstans? Tänkte mig som en plåt med nedsänkningar för muffins. Tänkte prova att göra Cupcakes nån dag! *mums*