Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Linum: Va synd att du inte kommer!
Vilka är det som kommer idag då? *nyfiken*
*räcker upp en hand*
Linum: Va synd att du inte kommer!
Vilka är det som kommer idag då? *nyfiken*
*räcker upp en hand*
Så, då slutar jag om 7 minuter! Har alltså en heeel timme kvar innan vi ska träffas... Hmm.... va ska jag hitta på då? Hinner kanske förbi nån pysselaffär! *me likie* Ses snart tjejer!
Addiz: Kolla min blogg för lådan vi pratade om...
Hej tjejer!
Carma: Tack för lyckönskningen! Hoppas verkligen att förkylningen går över snabbt. Krya på dig och vila upp dig ordentligt!
Hoppas att allt är bra med er tjejer! Ni som går på semester, ha det så underbart! *vinkar* Jag är tebax om en vecka...
Ha det gott gott i gott gott!
Hej tjejer!
Har läst ikapp lite snabbt, låter som det är ganska bra med er alla trots krämpor och krampar. Kul också att läsa om alla magar!
Har nu spenderat en vecka på Öland (Borgholm). Vi hade verkligen tur med vädret. Sol från klarblå himmel med bara lite regn de två sista dagarna! Har tom. fått lite färg på snoken! Vi har tagit det lugnt, ätit gott, cyklat, åkt på järnåldersby-sightseening, varit på Diggiloo, tittat på "stekare" som festat loss på Strand-hotell, bowlat, grillat och sovit. Det är väl ungefär vad vi gjort! Ska lägga upp lite bilder på bloggen ikväll ifall jag hinner.
Hoppas också på fint väder, för maken ska bygga garage de närmaste veckorna!
Carma: Tackar! Funderade just på ifall mina inlägg var osynliga för omvärlden! Hur är det med förkylningen?
Frujj: Kan du inte få en lånetelefon under tiden? Vet inte hur det funkar, men en kompis telefon gick sönder och hon fick (krävde) en lånetelefon som hon fick ha under tiden!
frujj: va är det för abonemang som du skaffat? dags för mig att gå hem, slutar "supertidigt" på måndagar, redan 16.15! *yay* *vinkar till alla*
Hej tjejer!
Nibla: Är detta sista veckan för dig på jobbet eller har du redan slutat?
Tänk, om bara en kort tid så sitter ni sötnosar där med era egna små sötnosar! Va tiden går FORT!!
Såg på Aktuellt igår att det kommer att bli 27 grader på lördag! *yay* Ska gå på Iron Maiden på Ullevi på lördag så det är nice med bra väder!
Nibla: Jag tycker att 27 grader låter jättemycket juh! Fast jag håller med, hellre det än 12 grader och regn... Så du ska jobba en vecka efter semestern? Hur kommer det sig?
Behöver hjälp med en sak. Nides har vid nått tillfälle rekomenderat en film som jag inte kommer ihåg namnet på! Det enda jag vet är att det är en kärleksfilm och att Nides sagt att man inte kan låta bli att gråta till den. Har för mig att det handlar om nått äldre par och så läser någon nått kärleks brev eller nått liknande och så hoppar filmen tillbaka i tiden och handlar om kärleksparet när de är unga... Har för mig att den hette nått med kärleksbrev, men det var en helt annan film... *hjälp!*