• FruTez

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Så då kommer du börja ta ut föräldrarpeng två veckor innan beräknad? *känner mig snurrig*

Åh, kom på vilken det var! Dagboken eller The Notebook! *pustar ut* Vilken skön känsla det är när man kommer på nått som man funderat på ett tag!

• FruTez

Nibla: skönt att ni är två om det också!

Någon som har nått bra tips på nån present som jag och maken kan ge till min mamma som fyller 60 nästa månad? Hon är jättesvår att handla till. Spa, konserter, vinprovning, smink och hudkrämer m.m. funkar inte till henne... hon gör inte så mycket min söta lilla mamma. Fast hon är fasligt intresserad av blommor. Funderade på nån blomsterkurs kanske? Googla, men hitta inget...

• FruTez

God Morgon!

Nibla: Hur står det till med "er" idag då? tack för tipsen, fast jag vill nog inte beställa nått på nätet och så... var och kikade på smycken igår och funderade på ett halsband kanske. Hittade ett fint med gröna stenar och hon köper ju sällan saker till sig själv och hon gillar ju smycken. Funderade på en korg med ev. halsbandet och lite andra småsaker. Hon gillar ju att laga mat, men har svårt att läsa recept. Kanske matl. tillbehör som vinäger och olja och sånt?

Förresten, har Oil&Vineager konkat? De finns inte kvar på Allum i Partille längre... Nån som vet ifall de finns kvar i stan?

• FruTez

Hej Carma! *vinkar*

Är inne och kollat på lite Magnoliastämplar, livsfarligt!! Jag vill köpa allt juh!

Måste köpa lite EZ-foam, nån som vet var de har bra pris på det i stan? Vill även köpa en Quick Cuts. Stansade massa saker på Carmas stans sista pysselträffen och de börjar att ta slut nu! Älskar att använda bokstäver och blad! Pysselträff snart kanske?

Tusan att Oil&Vineager slagit igen... vart tusan vänder man sig då?

Har kommit på att jag har noll koll på stan juh...

• FruTez

Nu mitt i semesterperioden är det jättelungt! Jag tycker det är sååå skönt! Hihi! Jag bävar inför hösten, då allt trar igång igen. För att även om det är lugnt här så finns det ju att göra om jag säger så. Det är inte som på mitt gamla jobb där man nästan somnade för att man inte hade nått att göra! Sedan är ju allt så nytt så att jag måste ju fråga hela tiden... det är lite frustrerande. Tänk. för två veckor sedan kunde jag mitt jobb utantill, nu är jag "barn" på nytt!

Det är en tjej här op jobbet som är gravid och hon köpte en vagn på nätet. Det var en väldigt fin gammaldags vagn för 600kr! Det kallar jag fynd. Enda nackdelen är att den är lite stor... dags för lunch!

• FruTez

Är det bara jag som stör mig på den jäkla pinuppan som gör reklam för underkläder här på BT? Hon som dyker upp längst upp till höger här? Känns som att folk sneglar på mig när jag loggar in och pinuppan trycker upp sina boobs rakt mot bildskärmen!

• FruTez

Morsning!

Carma: Låter som att det kommer att bli riktigt fina bilder. Hoppas verkligen att vi får se dom sedan!

Jag är så glad över att det redan är torsdag idag. Är så trött på att jobba, nu när det är så fint väder. Sedan sitter jag hemam hela kvällarna för maken är på tomten och bygger garage.

Förresten, har någon tid och lust att träffas i eftermiddag? Kanske ta en fika, kolla på pysselsaker eller bara ta en mjukglass vid hamnen? Jag slutar 16:30!! *någon* .-D

• FruTez

*semesterlugnet har nu lagt sig över tråden*

• FruTez

God morgon tjejer!

Abbe: Hur har det gått med soffan?

frujj: hoppas du hade trevligt på båten igår!

Carma: Blev det några fotografier på magen?

Är så glad över att det är fredag idag! Har knappt träffat en människa denn veckan, inte många som jobbar och alla vännerna är upptagna eller bortresta. Började nästan få lappsjuka, hehe! Maken har ju varit vid huset hela veckan och byggt på garaget så honom har man inte sett mycket av. Fast det har varit lite gott att ta det lugnt. I helgen är han iaf. "ledig" så ikväll kommer han hem. Vi ska mysa lite och sitta på balkongen och dricka vin! Imorgon blir det middag med två vänner och sedan ska vi alla fyra på Iron Maiden och headbanga! Hehe! Eller kanske titta på yra 18 åringar som Headbangar, känns säkrare så!

Förresten, en fråga till alla er bullbagerskor! En kollega på jobbet väntar bebis och hon berättade att hon har svårt att hitta kläder. Har ni tips på var hon kan kolla? Hon har varit på H&M, men där var det väldigt utplockat... hon har en ganska "modern" stil... någon som har tips??

• FruTez

Nibla: Va gott att äntligen få lite semester och att fynda klänning till ett sånt otroligt billigt pris!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2