• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Bauti

Linum.
    Ja ja, var inte så petig (vad fick jag det ifrån????)
    Blubb blubb

• Bauti

Linum
    Skönt att dom äntligen skall sprätta och laga dig.
    Vi kanske skall fira med att gå ut och dansa den 20

• Bauti

NEDA
    Det var ju till dig som det skulle vara grattis på bomullsdagen, inte Linum.
    Ibland blir det så

• FruTez

Hellu!

Linum: YAY!! Va skönt att äntligen få en tid!

Några nyheter om Niblas inneboende? Förresten, när var det hon var beräknad? Veeeet att det bara är en prel. dag. Bäst att skriva det också! Kommer inte alls ihåg va jag satsade på för dag och vill veta va jag utgick ifrån.

Snacka om att man blir alldeles rörd nu av alla bebisarna här. Satt och tittade på Sjukhuset på trean igår. Grinade först när det var en kvinna som höll på att föda barn, grinade lite till när bebisen låg på hennes bröst. Kom då att tänka på att förhoppningsvis så låg Nibla på samma sätt just då!

• Linum

Tezz: Jag tror att du är ute ur leken om nu inte nibla lyckas pressa tillbaka och föda 14/9... Hon var beräknad till 31/8 enligt listan.

• Nides

Heeeeej tjejer...

tack för era Grattis!!! Är åter på jobbet och kaoset.

Linum: va roligt att du har fått tid!!!

• FruTez

Linum: Oj! För hennes skull så hoppas jag verkligen att jag har fel! Hahaha!

• FruTez

Nån som vet var man kan köpa muffinsformar nånstans? Tänkte mig som en plåt med nedsänkningar för muffins. Tänkte prova att göra Cupcakes nån dag! *mums*

• Nides

Tezz: jag köpte min på fabriksbutiken i kungsbacka. Annars finns det på Åhlens o Verner&Verner.. Du har ju rabatt på verner o verner med enjoyhäftet!!!

• FruTez

Nides: kungsbacka är liiite för långt, men ska kolla in de andra två ställena. Tack för tipsen! Hade ni det bra igår?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2