Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Mmmmm, och nåde den som gissat på nåt datum senare än 4:e!!!!
*viftar med ögonfransarna*
Nibla: Du vet vad ditt uppdrag är... Kläm ut bebis 4/9 - inte en dag efter det. This message will selfdestroy in 5 seconds.
ffffffshschschschschschsch
Bam bam ba ba bam bam ba ba
Scones ÄR gott till söndagsfrukost!
God morgon, natt, eller vad man nu ska kalla det.....
Kan inte sova. Mår illa, har sammandragningar, och sen tror jag att vattnet gått. Hm.... Är för uppspelt för att somna om, tänk om nåt är på G? Aldrig har jag sett fram emot att börja känna lite smärta......
Frujj,
hur går det för dig?
Tez,
Dumma dig som berättade om garderobsdörrarna i ert sovrum. Nu måste jag göra samma sak jag också, igår var jag tvungen att stiga upp och stänga två av dörrarna ordentligt när jag precis lagt mig till rätta. *fniss*
Nibla: Är du kvar eller har det hänt något mer?
Godmorgon på er andra också...
Jag är kvar, lyckades somna om vid 5 efter att ha haft två värkar på två timmar. Ska försöka sova lite till eftersom jag legat vaken mellan 2-5.
Ska till barnmorskan på inplanerat besök 10.30, får se vad hon säger.
N är hemma och VAF:ar idag, skönt!!
Låter jobbigt att ha värkar i tre dagar till, så du får väl tillåtelse att kläcka när du vill
Igår såg vi på Arn. Bra film. När vi ko hem kollade vi på en film till: 3.10 to Yuma. Kass är nog det närmsta en recension den filmen kommer att få... Så himla seg och tråkig. En western ska det vara fart i, inte en kamp i dialogerna...
Tack, Linum! Ska framföra det till "hyresgästen" vars kontrakt löpt ut och som jag hotar med vräkning.....
god morgon
tillbaka till vardagen. Men en bra dag att jobba på. Solen skiner och älven är blå.
Nibla- tror att vattnet har gått??? oerfaren som jag är.. märker man inte det? I alla fall... grymt nyfiken på vad som händer.
Ab,
Jag som sett för många filmer trodde det skulle säga "splash" och sen efter en minut ligger man och föder, men man kan läcka lite åt gången, fick vi lära oss på föräldragruppen och det kan ta flera dagar från det att "vattnet gått" tills man föder.
Ska se vad barnmorskan säger.....
God morgon tjejer!
Har lite ont i nacken, armar, ben, korsrygg, händer... ja, lite överallt! Har spenderat helgen vid huset och hjälpt maken att bygga garage. Jädrar alltså vilket arbete det är att sätta upp plats, reglar och sedan gipsskivor i taket. Dessutom ska det vara dubbelgips pga. brandreglerna. Enligt ägaren till husföretaget som var på vårt husbygge i fredags (pga. tidigare strul, ska blogga om det nån dag) så ska hon beställa slutbesiktning den 15 Okt! Det är om bara ca 6 veckor!! Förstår bara inte hur det ska hinna bli färdigt, det är sååå mycket kvar juh! Köket kommer om ca två veckor och målaren ska tydligen dit idag och kika lite .*fjärilar i magen*
Nides: **GRATTIS på 1ÅRSDAN!!!**
Nibbla: Hihihi! Har man bara fått tanken i huvet om garderoberna så är det kört... det är nog nått som ligger djupt begravt i ens undermedvetna från när man var liten att det är nått otäckt med öppna garderober!
Hur har det gått med vattnet? Har det gått?