• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

Linum,
    Om jag sitter och äter i soffan, kan vara glass, fil eller vad som helst. Då kan mina katter komma och sätta sig mitt emot på bordet och börja fäkta med ena tassen. Hallå???

Sen på natten ska alltid Doris ligga PÅ en. Nu ligger jag ju bara på sida, då ska hon envisas med att ligga på min höft. Why liksom??

• Ab fab

Mornings
    Flugit fr Bryssel o är nu i Hamburg. Coolt hotell med jättepool. Synd att man måste konferera

Detta är sista anhalten innan vi tar båten hem på lördag kväll.

Läste Carmas mej. Så glad jag blev att allt verkar så mycket bättre

• Linum

Jag har sovit på rygg i 8 års tid bara för att missarna ska kunna ligga bekvämt... Vad gör man inte för sina barn!

Jag vaknade i morse när M:s klocka ringde av att Majsan satte tassen på hakan på mig. Hon har bitit (fast inte hårt utan mest hållit) mig i näsan en gång också. Antagligen andas jag på något skojigt sätt...

Två bra ordstäv om katter:

"Om du inte vill att katten ska promenera över hela dig bör du sova stående".

"När hunden hoppar upp i sängen är det för att han älskar dig. När katten hoppar upp i sängen är det för att han älskar sängen."

• Nibla

Hahaha, Linum! Ska komma ihåg de ordstäven.

Leffe har en förmåga av att komma gående på ryggstödet till soffan, stanna bakom och sen bitas lite i håret. Undrar varför.....
    Kanske ska sluta undra varför de gör saker och ting....katter är ju katter!

Nej, nu ska jag bege mig till HM och köpe en amningstopp!

• Nibla

"köpe" - LÅter ju som Emil i Lönneberga! KöpA heter det ju......

• Bauti

Hej

Det ser ut som om det blir en manfri helg för min del.
    Känns skönt att var själv oxå.

Det skall vara konsert på Rådasjön på lördag. Tänkte gå dit och titta, någon som vilj förja med??
    Det är gratis.
    Sofia Kellgren bl skall vara med.

• Linum

Bauti: Hade gärna gått med, men jag kan ju inte stå... Vi får se. Är det ut på sjön?!! Var står man då?

• Bauti

Själva konserten är PÅ sjön. Man står på land, nedanför gunnebo. Jag tror att man kan stå lite här och var . Skall reka lite

• Ab fab

Åh missa inte musik på+ sjön. Jag försöker gå varje år (inte förra för då var det den 25 augusti...*s*) Det är så trevligt o vackert

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2