• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Linum: Snörvlade av gråtmildhet eller av förkylning??
    Här är det förkylt värre.. usch. Inte kul alls.

• Nibla

God morgon!

Tez,
    Jag är beräknad till 31:e. Men som Frujj skriver så kan det ju vara +- 2 veckor så jag har gett upp hoppet att ha en bebis till på söndag.....

Är också lite trött på folk som sms:ar stup i kvarten, "har det hänt nåt", i alla fall nära vänner som man ändå pratar med var och varannan dag. Ibland har jag lust att skriva tillbaka att "jovisst, vi är föräldrar nu, har bara glömt att meddela". Men jag fattar ju givetvis att folk bara hör av sig för att de bryr sig och är förväntansfulla.

Inatt har min man sovit på soffan. Jag har tydligen snarkat nåt förskräckligt. Hahha!

• Linum

Snörvel och smutt av sorgsenhet...

Men du ska ju ha barn till jul - säg det till dem nästa gång! Eller säg att no tröttnade på att vänta så ni skaffade en hund istället...

• Frujj

Linum: *fniss* Den med hunden ska jag ta nästa gång.
    Säger ibland att det bara är gaser så snart kommer jag släppa sveriges största FIS, så se upp!

• Nides

Hej tjejer. På väg till jobbet efter tandläkarbesök. ;) blandade känslor. Har kommit på att jag har gratis mobilsurf. :) ses snart på tråden.

• FruTez

Frujj: Oj... förlåt... *gömmer mig av skam i en vrå* Jag ska inte fråga igen... *snyftar* Det var absolut inte meningen att ställa samma fråga som massvis med andra personer som jag inte känner frågat dig... jag förstår nu att det kan kännas jobbigt för dig, men det är bara för att jag bryr mig... men jag ska inte fråga igen, du får helt enkelt berätta när du känner för det... Dessutom så vet åtminstonde jag iaf. (kanske de andra som också frågat inte vet nått) att det bara är en prel. beräkning och att bebisen inte kommer på beställning. Tänk va bra allt hade varit då för er, antar jag! Däremot är det intressant att veta dagen, för då har man ju nått att utgå ifrån. Ju fler dagar efter beräkningen så närmar ju sig den stora dagen....

• FruTez

Jag tycker bara det är så roligt detta med era kommande bebisar, men om det är lite jobbigt, så ska jag iaf. sluta att tjata på er... vilket jag inte tycker att jag gjort...

Ibland så blir jag bara så trött på att få sig en snyting på tråden. Får väl en till efter detta... förstår att folk har rätt att skriva va de tycker och tänker, men jag vill bara väl! Oavsett om det gäller bebisar eller annat tjafs...

*går och gömmmer mig, för det blir ju bara fel oavsett juh... *

• Nibla

Linum,
    Du som också har katter. Ska dina också alltid envisas med att fläka ut sig mitt över tidningen när man sitter och läser??

• Linum

Tezz: Jag tror att det är lite skillnad på nyfikna frågor från oss och på irriterande frågor från folk man knappt känner... Kom fram ur garderoben igen

Nibla: Missar har en fantastisk förmåga att alltid vara i centrum... Läser man tidningen, läser man katt. Sitter man framför datorn har man ett tangentbord med fyra tassar och svans som dessutom kurrar högr. Badar man har man en katt på toalocket och en på badkarskanten. Äter man i soffan ,ja, då har man en katt i knät som distraherar så att katt två kan norpa mat med ena tassen... Det är helt enkelt underbart (hårigt) att ha katt!

• Nibla

Tez,
    Nej, nej, nej. Det var inte riktat mot dig, tycker inte alls du tjatat. Så ta inte åt dig!
    Däremot vad jag tycker är irriterande är när folk som min bästa kompis, sms:ar minst två gånger per dag för att kolla om nåt hänt.
    Sen att din fråga om när vi var beräknade bara var för att ha koll på när, det är absolut ingen fara.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2