Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Halloj och godmorgon!
Hörde tid på radion i morse Tezz
Ab: Låter som en härlig semester, det där med shopping och cafe lät väldigt lockande Har ni plats för en till i resväskan? Ok jag kommer!!
Njut, för här vräker regnet ner, hade det inte varit för att det är varmt ute så kunde man tro att det var november...
Idag vaknade W tidigt så jag har redan börjat baka bröd
Är jättesugen på att baka hallongrottor men vi har inte tillräckligt stor frys för att få plats med såna utsvävningar Funderar på att köpa en frysbox och ställa i förrådet så kan jag baka desto mer
God morgon!
Har varit vaken sen 6.30. Körde N till tåget strax efter 7. Bad honom hjälpa mig bädda sängen innan vi åkte, annars går jag bara tillbaka och lägger mig och går inte upp förrän framåt 10.30. Idag har jag lite grejer att dona med...
Så nu har jag hunnit med att plocka ur diskmaskinen, tvätta två maskiner tvätt, läst GP, druckit två koppar te. Nu sitter jag och myser med tända ljus och tittar ut på regnet.
Hade egentligen tänkt gå på bio idag faktiskt, men jag orkar inte ta mig in till stan. Det är ett projekt... Tar en sväng till Hemtex på Allum för att köpa köksgardiner, ska passa på att putsa fönstrena innan jag hänger upp dem. Har hört att just fönsterputsning ska påskynda det hela.......*suck*
Gick en långpromenad igår, på hela 25 minuter. Det stramar lite i magen idag, om det beror på promenaden eller nåt annat vet jag inte. Vågar inte hoppas på nåt i alla fall.......
Ab,
Ha det gott på caféerna i Bryssel!
Frujj,
Bakat bröd, det var ambitiöst!
Tez,
Radio? Var, när? Vann du något?
Nibla- jösses.. du är ju otroligt aktiv. Putsa fönster??? Sex verkar vara ett trevligare sätt att sätta igång allt med
Fru T - vad har du gjort????
Frujj- om du bakar kan du lägga det i min frys
Ab:
Kommer med en last senare då
Skvallrar om Fru T - på morrongänget imorse så pratade de om tvångstankar och Fru T ringde in o berättade om sina garderober i deras sovrum (tur de ska flytta snart )
Ab,
Jo, det är sant.....
Måste berätta vad min frispråkiga barnmorska sa i måndags..... Hon säger: "Du skulle behöva ett par org**mer. Och det är ju nya rön nu om att det INTE är mannnes spermier som sätter igång förlossningen, så du kan fixa det på egen hand. Passar ju bra nu när du är ensam hemma".
HAHAHAH! Höll på att trilla av stolen. Fast jag gillar henne! Hon sa att henne kolleger tycker hon är galen som "ordinerar" nåt sånt. Haha! Tycker det är roligt med människor som inte är så pryda av sig.
fast förra söndagen pajjade vår stora frys. nån som vet var man köper en begagnad? den står i källaren så ingen design är nödvändig
ligger morgongänget på webben?
Abbe
Jag har ett presentkort på ett ställe där du kan handla begagnade vitvaror. Har själv handlat av honom flera gånger och tycker dom har bra kvallitet.
Vi fic lämna igen torktumlaren från salongen då den tog aldeles för mycket plats. Men Saad kunde bara ge mig tillgodokvitto. Det hjälper ju inte salongen direkt.
Så du är välkommen att köpa det om det passar
bauti- kanon. var r det någonstans?
nibla- hihi. cool tant. sluta städa o gör som hon säger
Frujj: Lät jag anfådd? Hehe! Jag var på väg till spårvagnen och kom på efteråt attj jag måste låtit väldigt anfådd.
Anna i morrongänget berättade att hon alltid håller andan när hon åker igenom Lundbytunneln. Då kom jag att tänka på mina tvångstankar... hehe! Så jag ringde in och kom med. Jag berättade att i vårt sovrum har vi en hel vägg med garderober. Jag måste stänga dom innan jag somnar. Ibland glömmer jag bort det och ligger där under mitt varma mysiga duntäcke. Ser jag då en dörr på glänt så måste jag ta mig upp ur sängen för att stänga den.. hehe! Alla har vi väl nån sån tvångsgrej eller hur tjejer?
Nibla: Jisses, vilken rolig BM!! *skrattar*
är rätt kass på tvångstankar. vet inte om jag har några sådana alls. eller så är de så invanda att jag inte märker dem:-9
förresten- hur gör ni fettext?