• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

Om ni pratar med dem- hälsa så mycket. Vi skålar till Nellie och hennes välgång i Champagne.

Det ösregnar och vi skall ut på en 5 km lång promenad till en vingård nu.

• Nibla

Ab,
    Grattis på bröllopsdagen! Verkar som om champagnen flödar!
    Kram på er

• Nibla

Grattis på bröllopsdagen till dig också Tezz!!!

• Linum

Grattis båda fyra (!).

*kniper med tårna också*

• FruTez

Linum: Tack för uppdateringen! Man tänker ju och undrar...
    **kniper alla fingrar och alla tår för familjen Carma!**

Abbe: Grattis!! *vinkar*

Nibla o Linum: Tack för gratulationen! Idag ska vi ut och äta. Senare ikväll ska vi öppna en låda med hälsningar från alla bröllopsgästerna och även korka upp en flaska champagne som vi sparat till nått speciellt tillfälle!

• Frujj

Godmorgon och grattis till Tezz och Ab på bröllopsdagen idag!
    Hoppas regnet försvinner från champagnen!

Håller tummar och tår för att familjen Carma snart har återhämtat sig och att allt blir bra.

• Frujj

Jag vaknade kl 4 imorse av att jag drömde en konstig mardröm (urk handlade om ett manslik i en kastrull på våran spis.. usch!!) sen vågade jag knappt gå upp för att kissa. Kl 5 (!!) ringer makens telefon *morr* och sen var jag klarvaken!! Grrrrr
    Kl 8 vaknar sonen och är på ett inte alltför trevligt humör. Skulle åkt till mitt förra jobb och hälsat på idag men jag orkar inte, vill bara vara hemma och baka eller nåt. Trots fint väder.

• Ab fab

Grattis Fru T på dagen.

Här i Champagne har det varit en bra dag. Vi har varit på två besök på gårdar, provsmakat trevliga champagner. En flaska till lunch slank också ner. Nu är R ute på barbesök med en av ägarna. Snart skall vi gå o äta middag. Lite skumpa då med kanske

Tack snälla N för trevliga mejlet.

Nibla... Inga fler värkar???

Vi var på R:s gård. Skålade i hans champagne för lilla N:s lycka o välgång. Plus alla tår o fingrar. Kan man hålla något mer????

• Bauti

Grattis Abbe och Tez på bröllopsdagen

Har fått problem med förra hyresgästen. Idioten vill ha tillbaka pengar han fick betala för att han har BORRAT i ett köksskåp.
    Har är så korkad att de finska sjöarna torkar ut:-]
    Orkar inte äns lägga energi på att tänka på fanskapet:-]-]

• Frujj

Bauti: ehh va? Varför ska du betala för att HAN har borrat??

Ab: Låter som en härlig semester! Skål!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2