• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Halloj
    Har varit på Frölunda torg och shoppat, så nu är jag helt slut. En kompis skulle komma o hälsa på i eftermiddag men lite turligt nog flyttade vi fram det. Skönt... ska slappa. Och åka till leksaksaffären sen när maken kommer hem, lille W fyller 2 år imorgon!!

Idag är jag arg på västtrafik, dottern skulle åka bussen själv imorse och trots att både hon och en annan hade "plingat" vid rätt hållplats så kör busschaufförsidioten bara förbi, då är det en kille som säger till att "det är två tjejer som vill av" men han skiter i det och kör bara vidare och så får E gå av vid nästa hållplats, grrr!!! Så gör man väl inte??!?? Här höll vi på hela kvällen igår och "övade" vilken hållplats hon skulle gå av, vad den innan hette och hur hon skulle gå från hållplatsen till skolan (i ett för henne helt okänt område) och då stannar inte gubben bussen!!
    Jag har stor lust att vara en arg morsa och ringa dem och klaga!! *Grrrr*

• Frujj

*morrar lite till*
    Västtrafik tar enbart emot klagomål via ett formulär på sin hemsida! Fy f-----n va FEEEEGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*morrar ännu mer*

• Linum

Fy vad dåligt!!!

Du får lära E att ryta "Stanna dumj*vel - jag ska av!".

Klaga på. Det brukar hjälpa!

• Carma07

Ab och Nibla: Sex and the city kanske kan vara något. Vågar man erkänna i det här gänget att man inte sett ett enda helt avsnitt. *gulp* Jag lånar gärna.

Frujj: Håller med dig om att det var fegt att bara ta skrifliga klagomål. Typiskt och tråkigt att något sådant ska hända när man peppat dottern med det som hon var orolig över. Vissa busschaufförer borde inte få köra buss.

• Ab fab

vilken idiot. Jag har kommit upp i brevskrivaråldern så jag skrive alltid brev när jag vill klaga. Telia är mitt senaste hatobjekt (men de gav mig 2200 istället för de 500 de ville betala först) Så skriv o klaga men be dem om utförligt svar

• Linum

Good morning!

Jobbar och kollar på pingis samtidigt. Det går sådär...

Inga bebisar?

• Nibla

Hej Linum,
    Ingen bebis här.

Har hunnit lämna in bilen och storhandla redan innan kl 9.

Hann aldrig baka igår, så det står på schemat idag.

• Bauti

Hello girls

Lämnar götet för Lysekil.
    Hörs nästa vecka.
    Och då hoppas jag på att Carmas baby har ploppat ut

Kram

• Linum

Nibla: Du verkar ha hur mycket energi som helst. Vad härligt!

• baver

tackar för tipsen ochlycka till med bebisarna (passar på att sitta lite framför datorn medan min vilding tar en tupplur)

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2