Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
hej alla gbgfruar! jag är en blivande gbg-fru som härstammar från mörka småland. därför har jag inte riktigt koll på allt här på framsidan. så min fråga till er med erfarenhet. var ska jag gå och göra håruppsättningen för den stora dagen? tacksam för hjälp. ha det gott!
Hallå allihop!
Ni som gjorde håruppsättningar - det är någon som behöver hjälp!
Baver: Jag har själv kort hår...
jag gjorde mitt hos min vanliga frisör. Hade rätt vanlig frisyr o ingen bruduppsättning tyvärr, men tror flera i gänget gjorde frisyrer
Baver,
Jag gjorde min uppsättning på Salong Mazi, men hon som gjorde den har slutat där nu och jobbar på Björn Axén inne i Nordstan, så att gå till henne kan man nog inte lösa för pengar. (Ironisk över att hon tar över 2000 spänn för slingor och klipp)
Däremot har de ju andra duktiga frisörer på Mazi, vi var tre brudar sammma dag. Man kan även sminka sig där.
Betalade 3800 kr för mitt hår och smink, samt uppsättning för min tärna. Iofs också i dyraste laget, man kan nog hitta billigare, men vi blev kanonnöjda!
2000.. wow.. dyrt. jag som muttrar att min frisör tar 400 Men nu skall jag byta, har varit hos min för länge. Hon är bra men behöver variation. Hit tänkte jag gå nu www.studio34.nu
Ab,
verkar vara ett schysst ställe. Har lite annat på G också.
Jag var på ett ställe igår vid Kaserntorget som heter Salong Zacc. 1100 tog hon för slingor och klipp. "billigaste" jag hittat på länge, annars brukar det gå på 1500......
900 eller så betalar jag fr klipp o slingning. Snagg it. Hon är jätteduktig men har gått där i 6 år så där.
Så nästa klipptid blir hos studio 34. verkade bra tycker jag
Hej tjejer...
Ab: Önskar dig en trevlig resa.
nibla: Kniiiiip tills den 28. Please.
Kan det var så att carma är på Östra??!?!?!
Linum: hur e det med ryggen?
bavar: Jag kan tipsa om en duktig tjej. www.nordicbeauty.se/