Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Jag är jätte nöjd med ifolor.
Har inget att klaga på.
Vad bra. ska göra en fotobok och vet inte om jag ska bry mig om att gå in o jämföra alla möjliga olika ställen eller bara välja Ifolor direkt. Tidsbrist som alltid...
Jag har redan varit runt och velat på en massa sidor. Ifolor hade de bästa priser om man jämför med lätthet att göra böcker.
Först här idag!
Hatar att gå upp vid sju. Jag blir så himla trött vid den tiden. Antagligen är jag mitt inne i djupsömnen då. Halv 6 är mycket bättre att gå upp, men det vill man ju inte göra när man är hemma
Inga tomtestorkar än?
Nä...frukosttime!
Mornings snyggingar
jag är jättenöjd med vår fotobok också (Ifolor)
Såg tyvärr att Knut inte åkt iväg. I morse stod han kvar men skall be grannen ha ett rejält snack med honom
Fru T - läste bloggen. Grattis (om man nu säger så) och hu va skönt att allt var bra!
Väldigt skönt!!!
Nu måste jag jobba en stund.
Hej tjejer!
Tack Abbe, känns lite som man har vunnit på lotto eller nått! Oron har nog funnits där, fastän jag inte har tänkt på det så mycket... Ha det så gött på resan och ta ett glas champagne för mig me!
Inga bebisar? *letar efter storken*
Lovar - det blir många glas skumpa den här veckan. Lite larvigt har vi tagit med oss en flaska hemifårn också (vi fick skumpa med egendesignade etiketter)
Ingen stork synes än. Stjärnorna på himmelen de blänka
Hej hej
Abbe, kan du kolla på vägen till Frankrike om du ser stork jäveln. *pussar på dig*
Idag blir det att sy en väska till här på a-huset. Är redan här.
Igår vaknade jag vid 13 och var helt utskiten. Antagligen för mycket sömn.
Så, tjing på er.