• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Ab: Ja, skicka Knutte så kan han få sig en sup till gröten efteråt.

• Ab fab

nix. jag har inte gett mig ut på jakt ännu

• Linum

Nu har jag ätit min tofugryta. Den var fasiken så mycket godare idag när riset hade sugit åt sig kokosmjölken... Tofu är annars ganska överskattat tycker jag...

• Carma07

Jag ska också snart äta. Det blir så spännande som...*tadaaa* makaronpudding.

IKEA-katalogen i brevlådan idag. Kul!!! Fördelen med när man får reklam. Förut fick jag alltid beställa den.

• Linum

Vi har varken reklam eller tidning i brevlådan. Tomt och skönt! Mitt förra jobb gjorde ju att vi hade 3 dagstidningar... Vi tröttnade på att släpa skiten till återvinningen

Carma: Kan du inte hota bebis med att ta ut ockerhyra för de dagar h*n har "suttit inne"... Man vet ju själv hur gött det är att ligga i ett varmt badkar och bara mysa, så man kanske inte ska klandra bebis...

• FruTez

Hej tjejer!

Abbe: Du kan sluta och leta runt i korridorerna! Jag jobbar för fullt! Ska iväg ut en sväng strax bara. Hoppas allt är bra med er alla och att storkarna hittar rätt!

Linum: Grymt snygg bild på bloggen!

Carma: Vilka underbara kort, tror att jag ska sno lite idéer!

• Carma07

Linum: Nides kikar in ibland när hon har tid.

Tezz: Skönt att se att du lever. Sno på bara, det är det som inspiration är till för.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2