Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Ab: Tänkte inte på det.. Får skicka lite signaler till vår flygplats här så att nån stork vänder om och kommer hit...
Nu ska jag strax till bm för o se om bebis har hittat rätt läge för utväg. Tror den vände runt inatt för jag vaknade kl 5 av ett himla bökande och knökande, typiskt att den är artig mot barnmorskan och följer regelboken när jag är där, men sen så fort vi kommer hem så busar den till det igen.
God morgon på er!
Har precis vaknat efter en helvetesnatt/morgon. Har haft jätteont, tror inte det är nåt på G utan att det snarare beror på min "långpromenad" igår. Var uppe vid 6.30 och skjutsade N till tåget eftersom det spöregnade, kunde knappt gå ner för trappan......
Ska till Eriksberg och äta lunch med en kollega idag, måste piffa till mig lite innan dess.
frujj,
irriterande med biltvätten! Jag hade också blivit putt...
Hoppas den vänt sig rätt, bebben.
Dagens lustigaste stavning (såg på familjeliv....)
apselut
min favvo just nu är champanj (inte en gång utan flera i inlägget. Sen finns min all time favvo .. juh
Nibla: Usch för o ha ont, foglossning kan ju kännas för jä..gt dagen efter man har ansträngt sig lite för mycket. Hoppas det känns bättre nu!
Ja mkt irriterande med biltvättande karlar, fanns liksom ett berg med stryktvätt här, spjälsängen borde bäddas, barnvagnen som bebisen ska åka i behöver fixas lite med, typ pumpa däck + att jag behöver fixa lite annat som borde vara gjort NU eftersom man ju inte vet när bebis tänker komma... typ betala räkningar o sånt. Men nu är ju iaf bilen ren! *fnissar*
juh! ehh! bahhh!!
liksom typ dååååråååååå
:-d
Nibla- hoppas det är bättre nu. Vila dig ordentligt. Är det sushilunch på Eriksberg ?*världens bästa*
Ab,
Ja jag ska nog slå ett slag för sushi. Bäst i stan, helt utan konkurrens!!
Apselut bäst
Jag har roat mig med att göra om min blogg. Nu ska jag nog jobba lite.
*letar efter tezz*
Abbe: Kan inte du gå ner och kolla om hon i alla fall jobbar...?
Frujj: Jag antar att du redan kan alla knep för att locka till dig storkar...
Carma: "Storkens föda utgörs företrädesvis av mindre djur, som insekter, groddjur, ormar, fågelungar och sorkar." Slå ihjäl ett par flugor och några grodor och lägg i en skål på altanen, så ska du se att du får storkbesök!