• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Linum

Nibla: Har du varit på Eest i Borås och ätit sushi någon gång? Bäst i Sevrige - garanterat!

• Ab fab

hihi... på alla altaner ligger en skål med ormar, grodor o sorkar... Det kommer se ut som en häxseans*s*

*Fabbe smyger runt i korridorerna o letar efter fru T*

• Carma07

Nibla: Inte roligt. Hoppas det blir bättre under dagen. Det är det som är så tråkigt...man kan inte göra någonting utan att bli nästan handikappad dagen efter.

Frujj: Besvärlig och retsam bebis du har. Du får säga till den på skarpen.

Inte konstigt att det inte kommer någon stork hit. Den måste ju bli helt nerslagen av allt pisseregn. Den ligger väl i något dike och väntar på att torka upp så den orkar lyfta igen.

På tal om konstiga stavningar så irriterar jag mig på att orden aldrig skrivs ut ordentligt utan allt ska vara enbokstavsförkortningar. Har jättesvårt för att läsa sådana inlägg och är de långa så ger jag upp.

Och på tal om annat så får ni apselut *fniss* inte missa min blogg idag.

• Carma07

Linum: Aha, är det det jag har missat. Fel kost och ritual alltså. Räknas inte alla getingar jag slog ihjäl igår alltså.

• Carma07

Linum: Fint du har gjort på din blogg. Bilden är helt underbar.

• Linum

Tack!!! Jag letade som fasiken efter bra bild, och sedan var ändå tvungen att photoshoppa den (bra ord...)

Carma: Jag kom på en sak.... Det kanske inte är storken som kommer med barn, utan vår egen härliga tomte! Det blir till att laga tomtegröt och ställa ut den tillsammans med en snaps och några pepparkakor!

• Carma07

Linum: Jag offrar till fel sort alltså. Men tomten...så länge orkar jag inte vänta.

• Ab fab

Tomten bor i min backe (juh *s*) Knutte kan titta förbi ikväll om du vill

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2