Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Linum,
Vad fyndig man kan vara då! *asgarv*
Idag hade jag en heldag på stan. Var hos frissan kl 10. Sa åt frisören att fylla i utväxten och lägga i lite mörka slingor. Istället gick jag därifrån med mörkare hår med ljusa slingor. Helnöjd faktiskt! 1100 spänn fattigare......
Gick en sväng på stan, köpte en ursnygg kofta på H&M för endast 149 spänn! Sen gick jag till apoteket och köpte mindre upphetsande saker som amningsinlägg och bröstvårtkräm.
Var hemma hos en kompis och åt lunch och tittade på Stefan Holms höjdhopp. GICK från Lorensberg till Centralstationen, via Avenyn, det gick inte fort. På slutet fick jag dock gå i rask takt för att hinna med tåget. Har ont nu!
Jag hoppas att promenad ska hjälpa bebben på traven att vilja komma ut. Annars får vi ta till andra metoder.
Frujj,
Vilken kö? *visslar och spelar ovetandes*
*sjunger: "Knö daj UT fast dörra e trång..."
Inga bebisar? Jag och M ropade på storken igår och sade till honom att flyga åt Gråbohållet. Kanske flyger han fel och landar på Niblas altan...
Jobbar hemma idag, så då kan jag hänga här lite
God morgon
skall vi hyra in flygledartornet på Landvetter så att storkarna hittar rätt. Så jäkla svårt skall det väl inte vara att hitta Gråbo o Lerum *s*
Blev inget Liseberg eller fika igår. Mina vänner tål inte vatten (lite dumt att bo i Göteborg när man inte gillar regn...) så det blev träning o sedan hem. Fixade lite hemma- syltade nypon o funderade på att packa men så blev det inte
Godmorgon
Linum: Tack för försöket, men kan ni inte hitta en stork som orkar hela vägen hit. Kul att ha dig med på tråden under dagen.
Sovit dåligt och vaknat tidigt, men det känns iaf bättre idag. Har fortfarande varannandagshumör och energi. Ska försöka utnyttja energin lite granna idag om magen tillåter.
Ab: Du som har koll på loppisar...var hittar jag dem? Vet att det fanns en del i Alingsås förut, men har inte koll på dem längre förutom Vinden. Vad finns åt andra hållet?
Carma- skall du köpa eller sälja?
Ab: Tänkte köpa.
Reningsborg i Angered skall vara stor o bra. Jag har varit på den i Frölunda
www.reningsborg.se/
Vi har sålt på bellevue marknad o den är ok
Linum- kan inte du sjunga för babisarna? Om jag sjunger lä de knö sig ännu längre in
Hörni glöm inte att en stork ska till Hising Island oxå....
men du är ju en så rutinerad storkfångare att vi tror att du fixar allt
O på hisingen har ni flygplats
På tal om varannandagshumör, igår blev jag jättesur på maken för att han fick för sig att åka iväg och tvätta bilen på kvällen. Jag hade varit hemma med båda barnen själv hela dagen, dessutom vägrade lille W att sova middag och en tvååring utan middagssömn är inget roligt! Dessutom är han i nån tjat-fas så han upprepar samma sak minst 50 ggr... Det är rätt gulligt med tvååringsprat men inte när man är trött och helt slut. Tänkte att det skulle bli skönt när pappa kom hem och kunde ta honom en stund men nä då skulle han åka o tvätta bilen!! MEn hallå.. det regnade ju allan då.. så jag surade ihop som en treåring
Muttrade över att det fanns annat att göra här hemma med högre prioritet.. men men.. ska bilen glänsa så ska den...