• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

Carma,
    det känns konstigt att det är sista dagen på jobbet. Fick en massa grejer att göra helt plötsligt så hemgång kl 15 kan jag glömma.

Gick ut med inbjudan om fika i måndags för kollegorna där jag lovade att bjuda på hembakat. Var lagom nöjd med det löftet när jag kom hem igår kl 20. Så det var bara att ställa sig och baka en äppelpaj....

Köpte förresten en ny bil igår, en Volkswagen Passat. Rymlig familjebil, men ändå fräck på nåt sätt, i alla fall invändigt.
    Har inte vant mig vid den än så imorse fick jag kärringstopp två gånger, så folk började tuta. Hahah!

Sen måste jag berätta om en sak som hände i onsdags när vi var och åt på Johannebar med svågern och svärföräldrarna. De har ju soffor som man sitter i och bord som sitter fast i golvet. Jag fick inte plats med magen!!! Så jag fick ta en lös stol och sitta vid bordsändan...... Dags för bebben att komma ut nu, eller?

• Ab fab

passat... japp Nibla nu är du fast i träsket

• Frujj

Nibla: hihi vad knasigt med såna stolar som sitter fast. Jag tycker det ibland är jobbigt att komma upp ur soffor/stolar som är för låga. Man får liksom ta sats

Passat är en trevlig bil, hade sån på jobbet förut och den var himla skön att köra tyckte jag!

Ha en trevlig sista dag på jobbet!!

Om våra bebisar vägrar komma ut under nästa vecka kanske vi borde ha en mag-date??

(om inte annat är det bra att boka inte lite grejor att göra för då får man lite annat att tänka på )

• Bauti

Hej flickor.

Linus (hunden) är inlämnad för trimmning. Och då menar jag ine att få upp farten på honom.
    Vi beger oss till Lysekil idag.
    Passa på att vara där innan snön kommer.

LUNUM!
    Jag har en väska klar om du fortfarande är intresserad

Puss och hej

• Ab fab

bauti
    hittade du tyg till väskorna? den var ursnygg som du hade. vad tar du för dem?

vad blir överraskningen?

• Bauti

Jag ahde tyg kvar till en väska med det svart/vita. Och så har jag flera väskor med tidningstryck på. 275:- tar jag för dom.

• Linum

Linum är ganska intresserad, men om du kan spara den en månad så lovar jag att köpa den... är luspank och nästa månad blir inte bättre...

Nibla: Vi ska också köpa en Passat Ska köpa pappas tjänstebil om någon månad.

Abbe: Vi ska nog gå på stan imorgon. Slå en pling när du är inne

• Frujj

Gaaaaaaaaaaaahh!! Åhh jag känner mig sååå irriterad på folk som ska snoka i ens privatliv!! *grrrr*
    Varför kan de som vill veta nåt om en ringa en själv och prata med en istället för att fråga ut ens bekanta och sen ringa upp mig (maken) och berätta allt dom vet????

*arg som ett bi*

*grrrrr*

*morrr*

• Nibla

Hej på er!

Haft en lugn helg. Var hos några vänner i fredags och åt Ben & Jerry-glass. Väl värt 49 spänn byttan!
    Igår var vi hos några andra vänner och beundrade deras tvåveckors bebis.
    Tittade på film på kvällen.

Idag ska vi till Borås på dop. Ska stanna hos mina föräldrar på hemvägen och visa upp nya bilen.

Imorgon ska jag städa och sen träffa barnmorskan. Hoppas, hoppas, hoppas att bebisen fixerat sig!

Ingen bebis för Carma än????

• Linum

Igår blev det en tur på stan och Kulturkalaset. Trevligt att se lite folk och hoppa omkring på stan istället för att bara vara hemma... Fikade med R, abbe och hennes vänner.

Efter det blev det thaimat, fast mycket godare än på restaurang - vi gjorde själva. Ser fram emot lunchen idag när vi får äta upp resterna

Vi såg Sweeney Todd på kvällen. Inte så jättebra film, kändes väldigt lång. Sevärd dock.

Idag blir det pyssel här hemma, jobba lite och fixa moppen som ska säljas.

Tjipp!

Carma: Bebis?!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2