Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Om du vill jag jag ringa baby-carma o prata lite allvar..
gud så skön massage jag hade. vilken lyx att ha massör på jobbet. min rygg har varit sommarkass (alltför lite träning)
nu skall jag snart packa ihop mig o gå till manikyren. fasiken.. jag hade gjort mig som lyxhustru
ingen jobblust. planerar europaresan istället.
I Paris blir det arabisk marknad på fredag. Middag med min bestman o hans sambo. Lördag blir det besök på bästa kakbageriet som finns (Laudrée) och en titt in i chokladhimmelriket (Cruizel). Söndag kväll åker vi till Champagne. Två besök på gårdar den 25. Tisdagen åker vi till Bryssel. R skall jobba- jag skall bara strosa omkring. Tintinmuseet blir det definitivt.
Sen flyger jag till Hamburg o konferens. Urcoolt hotell. Alldeles nytt Royal Meridienhotell... www.starwoodhotels.com/lemeridien/property/overview/index.html&language=de_DE&EM=LM_LEROYALMERIDIEN-HAMBURG.COM_1857
Läckert hotell!
Jag tror också att du hade gjort dig som lyxhustru
Carma: Jag sätter lite pengar på att det blir den 18:e, för med min maximala otur så blir det inte den dagen...
Hej
Jag röstar redan nu på att vara hos Abbe i soffan och slöa den 27/10.
Och det här med lång åkväg. Får inte Tezz långt så får Abbe, carma och Nibla långt.
Inte så svårt att räkna ut att vi tar och är hos de som bor på landet
P skall sluta tidigare idag. Han ringe och frågade om vi skulle hitta på något (inte vanligt för honon). Så vi får se vad som händer idag. Kanske en segeltur i blåsten
Linum
Fru abbe är ju faktisk adlig nu mera, hihihi
Är lite trött på denna diskussionen om långt eller inte...
Jag sa bara att JAG tycker det är långt att åka kommunalt till Abbe från där jag kommer att bo i framtiden och att jag därför gärna åker bil! Det är faktiskt långt! Jag vet inte ifall jag kommer ihåg fel nu, men jag skrev inte att jag INTE vill åka dit... *suck*
Va är detta idag...???
Tezz: Du får nog acceptera att andra vill tycka till också.
*fundrerar på om jag är den som bor allra mest centralt*
Skit samma... Vi bokar in ATT och inte var. Sedan får vi se vad alla säger. Vi kanske kan göra en lista - det brukar vi ju gilla
Tez
Lungna ner dig.
Det är alltid långt för någon när vi skall träffas.
Sedan är det inte alla som säger det.
Sluta ta illa upp så fort man nämner något du har sagt. Det är inte min melodi att trippa runt på tå för att inte säga något "olämpligt". JAG säger som jag tycker och passar inte det så skiter jag i vilket.
Lika mycket som du får gnälla på att det är lång få jag gnälla på vad jag tycker om det!
Tezz: Det är 3 mil till Lerum från din nya bostad. Du kan cykla
Puss
*ser en ljus lösning på problemet*
Jag har oooont...
Dessutom har jag 20 bilder kvar att redigera tills imorgon, och det tar sådan j*vla tid när man inte kan sitta ordentligt (förutom att det är skittråkigt...)
Linum
Satckars dig.
Du vet att jag står stand by på att operera om du vill