Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Carma: Annars kan du ju vänta med det tills den 18:e. Det hade ju vart en härlig 1-års present till ER!!!
Nides: Fast den 18:e är vår dag som vi gärna värnar om. Så den dagen blir det till att knipa. Bebisen kan räknas som bröllopspresent fastän det blir dagen/dagarna före eller efter.
Inga bebisar än?
Nides: Enligt reglerna så ska du kunna söka vård precis var du vill, men det hjälper ju inte när vårdcentralerna är dumma i bollen och vägrar ta emot en... Hoppas att du får medicin som hjälper meddetsamma!! Din stackare... *klappar på huvet*
Hade gärna fikat med er idag, men måste hem. Det kommer en och ska kika på lyan, men det tror jag att jag skrev om igår. Känns konstigt detta... det är ju liksom MIN lägenhet? Inte kan väl någon annan bo där? Hehe! *kluven*
Abbe: Var köpte du den där DU & JAG boken? Har desperat letat efter nått att ge till maken... kommer inte på nått juh! Kommer bara på saker som han kan ge till mig... hehe! Men det vill jag ju inte att han ska veta, för jag vill att han ska tänka ut nått själv!
jag köpte boken på Åhlens men finns också på Lagerhouse. Kostade 120 eller något sådant. Tänkte att det kunde vara kul med en "fylleri"övning tillsammans den 25
De nya bilderna ligger i settet Bröllopsförberedelser.
Ses kl 17.00 på brogyllen. Ni som inte kommer, ses någon annan gång
Abbe glöm inte datorn.
Abbe: Tack! Måste kila bort och kika på en sådan, *me likie*
Linum: Du har mail!
Nån som har tips på nått bra ställe i stan som
Ops! Det gick iväg?! Försöker igen...
Jag skulle behöva tips på nått bra ställe i stan där man kan köpa bikiniunderdel... gärna nått ställe där de säljer i större storlek än XS eller S. NÅn som har nått tips?
Tebax ifrån läkaren. Dumma dumma läkaren på Akuten hade ju ställt fel diagnos. jag har inte öroninflammation utan öronkatarr.... Och ett ilsket sådan sa den nya doktorn. Han sa att han förstår att jag inte har kunnat sova på nätterna! nu har fått örondroppar med kortison och antibiotika i. Tjohoo...
MEN jag kommer att missa fikat. Ligger lite efter med all jobb nu eftersom det tog nästan 2,5 timme för mig att gå till läkare o tillbaka! så jag få sitta här till klockan halv sex.
Då var min livshistoria färdig för idag.
Dum doktor! Hur botar man katarr?
Synd att det inte blir fika för dig.O synd om oss.
Linum- hur mår du?