• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

köpte 1 års present till R igår. Det blev ett litet bokpaket
    - Du och jag. En typ av mina vänner som man skall fylla i tillsammans
    -"På y-fronten inget nytt" en bok om ny mansroll
    -bemärkelsedagsbok . En almanacka utan årtal såjag kan fylla i datum när vi träffades, förlovningsdag, bröllopsdag, födelsedag o sådant som han brukar glömma

• Nides

Godmorgon allihopa!

Ännu en dag med smärta i örat....
    Nu har jag fått tid hos vårdcentralen iaf. Klockan 11:40. Så jag måste ta mig dit från torslanda till masthugget och tebax. Dags för körkort tror jag. Det tar mig "bara" 50 min dit och 50 min tebax. tjohoo!

Jag har sååå ont så jag vill sitta o gråta!

• Ab fab

stackare- har ni ingen vårdcentral där du jobbar. Eller förtagshälsovård?

• Nides

Företagshälsovården hjälper ju inte mig eftersom jag är konsult! och man måste gå till den vårdcentral som man är tilldelad. Jag tre andra vårdcentraler som är närmare där jag bor men jag tillhör masthugget! Jag vet inte hur de har gjort indelningen!

Inte kul med öronsmärta....
    Förlåt om jag gnäller. Men jag inte gör det så tror jag att jag måste gråta!

• Ab fab

Krya på dig. Hoppas nya doktorn hjälper

• Carma07

Godmorgon

Idag är det BF-dagen och storken måste ha flugit vilse. Inga tecken alls på att bebisen tänkt att titta ut idag. Nu har h*n tills på fredag på sig om vi ska ha någon chans att fira vår bröllopsdag som jag vill.

Nides: Skönt att du får hjälp idag iaf med örat. Krya på dig.

• Ab fab

Skall vi ta ett allvarligt snack med din mage kanske Mina chanser för vinst i tippningen sjunker betänkligt...

• Carma07

Bauti: Jag fattar inte heller vart jag ska leta efter nya bilder. *nyfiken*

• Carma07

Ab: Ja, gör det. Maken ringer hem flera gånger på dagen för att försöka skrämma ut h*n. Får väl prova att tvätta fönster idag. Om inte annat så blir de ju rena.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2