Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Nä, men jag drömde att jag fick värkar. Kanske ett omen, trots att det är 2,5 vecka kvar till BF.
hej snyggingar
tack för igår Linum o Bauti. Himla trevligt att fika med er
Vi pratade om att vi snart firar tvåårsdag. 27/10... skriv in
Linum-behöver du något för korrespondenskorten säg till
jag fick partyinbjudan nu. jag skall vara vara lagledare för det laget som lagar albansk mat. HJÄLP!!!
abbe: Tänk köfte, dolmar etc. Medelhavsmat med balkan stuk och turkinspiration. Mycket grönsaker. Hänger du med?
japp. skall servera albansk förrätt till 16 personer i mitt kök
abbe: Jag kollade på det igår, men filen har ett dumt filformat, och även om jag använder ett annat filformat blir det väldigt suddigt. Jag ska försöka igen.
Hej tjejer!
Hoppas ni hade trevligt på fikan igår, hade gärna velat vara me... Hoppas på nya fika snart! Nästa vecka är jag i stort sett fri!?!?!
Abbe: Tänk va tiden går fort! Vi firar 1-års bröllopsdag och 2-års BT dag iår!
Va ska vi hitta på för skoj då måndag den 25:e? Då har ju några av er ynglat av sig så det blir nog svårt att åka bort...
Igår var det ett par o kikade på lght. Vi försökte även sälja in vår tvättmaskin och diskmaskin. Så slipper vi flytta på dom, hehe! Det kommer även ett par idag, blir intressant att se vilka dom är...
Abbe: Jag har försökt med vistaprint, men det blir inte bra... jag förstår inte riktigt hur en bild som är 1x1,2 cm kan fylla hela bilden och ha för låg upplösning när den är 300 dpi... blä.
Kan nog inte hjälpa dig om du inte hittar en bättre bild (större med högre upplösning).
tezz: Vi pratade igår om att göra något mysigt, typ uggla i någons stora soffa, äta gott etc. Jag föreslår hemma hos nibla, abbe eller carma (så slipper de att åka långt med bebis, om de ska med).
*fniss* Först läste jag fel... att Abbe hade bebis också! Glöm inte Frujj också!
Nån som har tips på ett vin som går att lagra i 18år?
frujj menar jag... abbe har ju redan r...
jag tänkte vi kunde ha fika hemma hos mig den 27/10. jag har varit i barcelona den helgen så det kan bli lite spanska kakor
Linum- jag ber R kolla i gömmorna. Tack snälla du
Idag skall jag på massage på lunchen (Frut T - har du testat det ännu? Underbart.) o sen 90 minuter manikyr i eftermiddag. Me likie