• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nibla

God Morgon,
    Fy vad illa jag sovit. Låg vaken hur länge som helst igår....Inte roligt när klockan ringde 5.45 imorse. Snaaaaart får jag sova ut på morgnarna, och sen efter det blir det ingen sömn alls!

Inget roligt på schemat idag. *suck*

• Ab fab

God morgon
    första yogapasset på länge igår. Hur jobbigt som helst. Pinsamt otränad. Idag är det grym träningsvärk i rumpan

bauti- låter som en bra bröllopsdag. Skall bli kul att se armbandet

Nibla- det är bara tre morgonar kvar att vakna!

• Linum

Tror att de redan har gett sig av.. Jag kommer att sakna henne jättemycket!!!

• Ab fab

Ja, skall vi åka dit i vinter?

Hur mår du Linum? Fick du listan? Vill du fika med mig i morgon?

• Linum

Jag vill hemskt gärna fika, men jag har så ont... Måste dessutom försöka ta mig till jobbet imorgon eftersom jag är oumbärlig där... Iofs väldigt skönt...

Jag ska fundera på saken ett litet tag, så återkommer jag i eftermiddag.

• Ab fab

jag saknar ju dig! Ingen idé att fråga om du vill på konsert idag? Hellsongs spelar på Kulturkalaset.... De är grymt bra

• Linum

Det är nog ingen bra idé...

Jag ska förresten bli opererad på Carlanderska istället. De hade kortare väntetid. Nu ska jag bara ta reda på exakt hur kort den är...

• Nides

Hej tjejer....

Idag är tebax till jobbet. Men har fortfarande svinont i örat. och hör knappt nåt i den. Ringde vårdcentralen men de kan inte hjälpa mig. Jag måste ju få en ny penicilinkur för att bli bättre.
    Usch för vården ibland asså!

Linum: Imorse gick jag gnolade på "jag kommer aldrig, aldrig, aldrig mera ut. Det är över nu...." Förresten om det nån som är intresserad att se Stefan Andersson ikväll så spelar han på kungstorget mellan 18:00-19:00. Ur sin skiva nr 90 kleist! Såååå bra!

Hoppas att bullmammorna mår bra.
    Vilken tid är fikat imorn? För jag ska inte träffa J förrän 18:30 på kungstorget och jag vill ju träffa ER!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2