• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Tjohoo...inatt har jag haft värkar!!! Tänk att man kan bli så glad över att ha lite ont. Men nu på morgonen har allt avstannat, så det var nog bara förvärkar. Men nu börjar det hända någonting iaf. Vaknade tidigt efter någon/några timmes/timmars sömn och känner mig helt utvilad och vrålhungrig och törstig så jag var tvungen att kliva upp och äta.

Nibla: Vad kul med bilderna på magen. Alltid kul att ha sedan.

Någon mer som kommer hem till Abbe idag? Jag har planerat att komma om inget annat sker idag *hoppas* Och om inte det är ändrade planer för det hela förståss.

Frujj: Alltid skönt att komma hem efter semester, men det verkar som om ni har haft det riktigt bra.

• Ab fab

wow va spännande med värkar!

om ni känner för fika är ni så välkomna. bakar en kaka- det är bra terapi i regnet.

om du inte orkar gå upp för backen så kör R upp den för dig

• Ab fab

Suck.. vilken trist dag. Jag har massor av energi o inget att göra. Driver familjen till vansinne, städat hela huset, lagat mat tittat på OS. Tur att det är måndag i morgon

• Linum

Sista dagen på semestern och det bara regnar. Dessutom har jag jätteont, är skittrött och kommer inte att kunna köra till Borås imorgon... Blir till att jobba hemma nästa vecka också.

Startade dagen med brunch hos några vänner. Efter det har det blivit städning (lite) och OS (mycket). Tack gode gud för att det äntligen finns något att titta på på tv!

• Nibla

Hej hej!

Har haft en otroligt lugn helg. Har i stort sett bara förflyttat mig från sängen till TV-soffan där jag tittat på OS. Har sovit otroligt illa om nätterna, mår fruktansvärt illa när jag hamnar på rygg vilket tvingat mig att sätta mig kapprak upp i sängen för att det ska gå bort.....
    Längtar tills allt detta är över....

Carma,
    spännande med värkar! Tre veckor kvar för oss, hoppas det blir tidigare.......
    Frujj,
    Hur går det med bebben, ligger den rättvänd tro?

Ni andra,
    Ha en go arbetsvecka! Jag jobbar mina sista fem dagar på ett tag, känns konstigt!

• Bauti

Då har man varit gift i ett år nu!
    Vad sjutton hände, det var ju bara för några veckorsedan bröllopet var?!

Jag skall ge P två pikettröjor som jag FYNDADE på red/gren.
    Dom är ju i bommul (hihihi vad kul, bommulsbröllop).

Har suttigt framför datorn mestadels av dagen. Den har varit SÅÅÅÅÅ seg. Har verkligen längtat tills läggdags. Men den väl kommer så är jag inte trött. Typiskt!

Carma:
    Har den tittat ut än????

• Bauti

Ops, en minut förtidigt.
    Nu har jag varit gift ett år

• Frujj

Godkväll
    Nu är vi hemma från Gotland igen. Home sweet home

Nibla: Jag ska till Östra imorgon (läs idag) för att göra ett vändförsök. Kl 8 ska jag vara där.. hua mig känns lite sisådär.
    När vi åkte hem idag kände jag väldigt tydligt att bebis satt med huvudet under mina revben, sen efter ett tag så låg huvudet till höger snett nedanför revbenen och rumpan på andra sidan. Satt i bilen och kunde liksom puffa på bebisens rumpa och samtidigt känna hur huvudet flyttade sig. Hmm skumt. Just nu är det ett himla liv därinne så det skulle väl vara "typiskt" om man kommer till sjukhuset imorgon och så ligger den rätt, för att sen när jag kommer hem ha vänt sig fel igen. Den verkar iaf ha en väldans massa plats där inne att röra sig på.
    Jaja.. får se imorgon.
    Ska iaf vara fastande från kl 24 idag ((typ NU!!) ifall de blir tvugna att snitta URKKKKK)

Tänk om jag möter Carma i förlossningskorridoren Spännande med värkar! Tänk snart är det tre nya medlemmar i den här tråden

Ha en skön dag!
    Kram på er!

• Linum

Usch och fy fasiken... Jag har så ont i höftleden och fotleden att jag inte har sovit på ett dygn... Vilade med överkroppen över köksbordet en stund, men benen bara säckar ihop. Operation nu, bitte. Jag kan inte ha det så här...

Inga bebisar ännu?

• Ab fab

God morgon

Linum- din stackare. Önskar så att jag kunde göra något. Skall jag hota läkaren så att du blir opererad idag? Jag kan vara skrämmande *grrr*

bauti- grattis du ärbara kvinna. Fick du berlocker?

Carma/Nibla/Frujj... va spännande. Ni måste lämna massor av rapporter. Vi är ju urnyfikna

Helgen var ok. Lite långsam för min smak. om 10 dagar är det semester...tjoho

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2