• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Bauti

Hej på er

Sitter och letar resa. Vi plannerar att vara borta minst 3v och i januari.
    Men det är en djungel där ute. Försöker hitta en bra sida som har samtliga researrangörer. Men inget bra napp.
    Några förslag kanske?????

Funderar på thailand igen. Men andra tips är välkomna

• Nibla

Bauti,
    Synd att ni ska vara borta i januari, annars hade jag rekommenderat Malaysia, men det är monsunperiod där då. Tyckte mycket bättre om Malaysia än Thailand som tyvärr börjar likna Kanarieöarna....

Ab,
    Jag kommer på söndag!

OBS: Varning för äckelmagade, sluta läs här!
    Carma och Frujj, nu är det inte så långt kvar. Jag har i dagarna haft lite bruna flytningar så jag var tvungen att ringa och checka vad det kunde bero på. Barnmorskan trodde det kunde vara slemproppen som börjat släppa. Har också börjat få rejäla sammandragningar, och lite molande värk. Jag HOPPAS att det är nåt på G, även om det är 3,5 vecka för tidigt. Fast å andra sidan är man väl så ivrig att det ska komma en bebis att man känner att minsta lilla symptom kan vara starten på värkarna.......

Har precis ätit frukost, ska nu ut på balkongen och måla resten av balkongräcket.
    Kram

• Carma07

Nibla: Blir väl som jag tänkte... du som ska ha sist får först. *mutter* Har skickat dig ett längre svar på mailen.

• FruTez

Nibla: Åh, va spännande det är att läsa om dina "symptom"!! Det är väl kroppen som förbereder sig för dagen D! En kollega här på jobbet är också gravid och hon ska på ultraljud imorgon. Hon är i vecka 19, tror jag och har redan en stor mage! Ni måste ju ha jääääättemagar nu allesammans!?!

• Carma07

Urk...17 min telefonkö och plats 166 till Försäkringskassan.

• Ab fab

God lunch på marieholm. Inte dumt med lite uteservering, vatten o nästan sol.

Oj... jag inser plötsligt att ni snart är färdigbakade... wow... det kommer ny individer till vår fikagrupp

• Ab fab

Fru T
    George Jensen hetar den danske designen. Örhängena menar jag *Abbe den förvirrade*

• Ab fab

God morgon
    Åkte till Alingsås efter jobbet. Hann fika, titta i butiker o köpa getingfäller. Väldans avkopplande.

Slappade runt mest hela kvällen. Tänk om jag kunde komma ihåg att jag skall fixa mitt fotoalbum när jag inte har något att göra. Men inte... den tanken slår mig aldrig.

Idag skall jag på födelsedagskalas efter jobbet.

Bauti- latinamerika. Kan det vara något. Brasilien eller Argentina kanske?

• Linum

Bauti: Tanzania har sin bästa period mellan januari-mars. Testa det! Zanzibar och Mauritius borde ju också ligga bra till i sådana fall.

Vi tänkte åka till Tanzania i mars (tärnan har hus där, hennes man jobbar där nere). Du kan ju reka lite innan oss i så fall

Idag blir det slappardag. Bada kanske.

• Nibla

Hej hej,

Slappardag här också. Har inte gått ur sängen än.......

Ska nog hinna med en sväng till Allum och köpa dopppresent. (Förra året var det bröllopspresenter, i år gäller doppresenter)
    Sen ska vi kolla vart vi ska hän på Östras område när det väl gäller. Ska kolla Mölndal också. Blir inte Borås i alla fall, känns liiiite långt....

Frukost!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2