Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
vilka gottegrisar ni är. Här har man slitit i sitt anletes svett i fleeeeera timmar *tycker väldigt synd om mig *
Hej
Lungt och skönt här också. Ska se om jag ändå kan få lite gjort idag också.
Just det...det var Östra vi skulle provåka till också utifall. Dit åker vi om det blir akut och då är det kanske ännu viktigare att man hittar snabbt.
provåkning låter som bra idé. Allt som gör att man känner sig tryggare o lugnare är ju inte så dumt.
provåkning låter som bra idé. Allt som gör att man känner sig tryggare o lugnare är ju inte så dumt.
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra med er! Inga bebben på väg?
Tezz: Tyvärr ingen bebbe på väg ännu.
Vad sägs om plats 190 i telefonkö? *urk*
Carma: Att det ens finns så lång telefonkö!! Man tycker ju att det borde vara stopp vid iaf. 99... Är det försäkringskassan?
Carma,
vi har gjort alla våra ärenden till FK via nätet, hur smidigt som helst!!! Har du varit inne och kollat där?
Tezz: Ja, det var Försäkringskassan. Det låter mycket, men tog inte längre tid än i går ca 17 min
Nibla: Det var på nätet jag gjorde mina ärenden, men blev osäker eftersom det inte var uppdaterat efter mina nya uppgifter. Jag kunde ändra alla uppgifter direkt själv, men inte vilken bank så jag ville prata med dem om hur det blir. Men det uppdateras efter mitt nya kontonummer till nästa gång så nu är jag igenom och har gjort min första "begäran om föräldrapenning".
Jag hittade inte heller först vart man kunde anmäla kontouppgifter, men efter att ha fyllt i några av stegen kom jag till slut till den sidan där man skulle fylla i kontouppgifter. Så jag har gjort allt på nätet. Smidigt att man kan laborera och ändra hur man vill beroende på vad ma vill ha för inkomst!