Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Jag är Grym..*skrattar högt*
Attans Carma, nu vann inte jag ju på din bebis!
Nides: Jasså, vilken dag hade du gissat på? Men du kan fortfarande få rätt på pojke eller flicka.
Hej här sitter jag på Gotland!
Kan komma in på internet och ta emot mail men inte svara på dem av nån konstig anledning.
I vilket fall som helst så, jättetrevligt med fika men på söndag kan jag inte! Är på väg hem då. Och onsdag vet jag inte, ska till Östra på måndag morgon sen får jag se vad som händer.
Snart dags nu, Carma!! Lycka till när det händer!!
Kram från ett idag blåsigt och regnigt Gotland!
Kika gärna på bloggen för lite bilder
Och samma till Nibla såklart om det händer redan nu!
ZZZZZZ.. sömning idag igen. Undra om det är post-semestersyndrom jag lider av.
Hade dubbelpunka när jag kom hem igår. Grrrrr. Bakade o kollade deckare istället. En o annan snigel fick dö *S*
Fika
som den sanne diplomaten föreslår jag följande...
...två fikor!
söndag 15.00 hemma hos mig för dem som vill
onsdag efter jobbet på stan.
man får vara med på båda hoppas jag
Godmorgon
Frukost vid BT. Tror jag ska festa på en kopp kaffe idag.
Frujj: Håller med dig om att det är jätteskönt att det inte är 30 grader längre, men synd ändå att det skulle bli sådant busväder till er Gotlandssemester. Varför måste det vara så extremt åt ena eller andra hållet hela tiden. Vad är det för fel på "lagom"?
Ab: Dubbelpunka..vad trist. Två fikor låter som en bra idé. Jag kommer att satsa på den på söndagen även om jag fortfarande hoppas på att jag inte kan då.
Snart dags som sagt. En vecka kvar enligt beräknat, men jag vill gärna att det händer NU. Tyvärr inga tecken på det ännu. Redan nu känns det som om att det aldrig kommer att hända och som det känns nu så kommer nog tom Nibla att få före mig.
dubbelfika är roligare än dubbelpunka
hmm.. jag har ju satsat på att du får på utsatt tid...
Hej tjejer!
Va spännande det är nu när "födelsedagarna" närmar sig!! *hihihi*
Måste förresten, berätta. Det ringde en tjej till mitt företag. Ni vet ju alla att jag sitter tillsammans med ett gäng andra personer. Den här tjejen började berätta om sitt problem med ett paket och jag kände igen rösten så väl, så jag var tvungen att tillslut fråga och det var den jag trodde, Addiz!!
Ab: Jag satsar på att få innan.
Tezz: Vilket roligt sammanträffande.
Hällu!
Inga bebisar än?
Sitter nere i Skåne och ugglar. Ska ner till Malmö ikväll och träffa några vänner. Annars blir det väl mest lugnt och skönt sista semesterveckan. Idag är det ju fint väder, så ett litet dopp i havet (200 m från huset) kanske kan vara på sin plats
Jag kommer gärna och fikar på söndag, men det beror nog på om jag kan köra bil eller inte... Kommer definitivt nästa onsdag i alla fall.
Kram på er!