• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Carma07

Ab: Vi åker och fotar magen någon gång efter femtiden. Vet inte riktigt hur lång tid det tar. Antingen kan jag höra av mig när vi är hemma igen eller så bestämmer vi imorgon kväll.

• Frujj

Hej på er
    Här är en till som tycker det är jobbigt i värmen. Sover dåligt på nätterna, vaknar genomsvett och av att det brinner i fötterna Men men man ska ju inte klaga när sommaren är här säger de ju (vilka "de" nu är...?) (blev det rätt på de och dem nu förresten )
    Har varit ute med båten en sväng både idag och igår, igår blev det Marstrand med ett par kompisar, skönt men varmt som sagt.. Hade hjärtklappning hela dagen vilket var ganska obehagligt idag åkte vi på en eftermiddagstur och snurrade utanför Rörö och Björkö och fiskade lite makrill.
    Imorgon får vi se vad som händer, det ska ju åska en hel del i veckan sägs det ju.
    Vädret och orken får styra!

• FruTez

Ännu en tisdag...

Frujj: Var du på Marstrand i söndags? Vi åkte dit i söndags eftermiddag och satt på kajkanten och åt och tittade på alla båtarna som gled förbi!

• Carma07

Godmorgon

Idag känns det som om det är lite mindre varmt iaf. Hoppas på att få lite ork och greja hemma.

Frujj: Får också "brinnande" fötter nu i värmen. Jag brukar ta en handduk och vrida ur i kallt vatten och linda in fötterna med. Håller naturligtvis inte hela natten, men lindrar en hel del för mig om det är svårt att somna för det.

Härligt det måste vara att vara ute med båten i värmen. Få lite fläkt iaf.

Nu ska jag käka lite frukost.

• FruTez

Carma: "Brinnande fötter"... usch, det låter inte kul alls! Det var verkligen otroligt fina bilder som du visade... du ser ut att må bra och magen är verkligen stor och fin! Tänk att snart kommer det en liten person där ur...

• Frujj

Tezz: Jajamen vi var på Marstrand i söndags, var väl där till ca 18 tror jag klockan var.
    Satt på stranden som ligger åt vänster om du har hamnen i ryggen. Fast jag satt bakom några buskar och flåsade i värmen så jag kanske inte syntes.. om det inte var så att magen putade fram *fniss*

• Frujj

Carma: Jag brukar frysa in min rispåse (eller heter det Vetekudde?) och lägga den på fötterna när jag ska sova. Brukar även ställa mig i ett kallt bad en stund innan jag lägger mig. Det är väldigt störande med den där känslan annars! Om det dessutom "springer" i benen (myrkrypningar) samtidigt så blir man nästan galen...

• FruTez

Frujj: Då var vi på Marstrand samtidigt!! Vi åkte dit vid 4 tiden och åkte hem vid 7. Vi satt nere vid kajen och käkade fish n Chips, sedan promenerade vi runt. Gick bla. till den stranden som du var på!! Fast vi gick bara förbi en liten del av den. Stod och tittade på alla gravida (för det var ju jättemånga magar där *ler*) en stund och sedan gick vi tillbaka. Så nära, men ändå så långt bort, hihi!

Usch... har blivit förkyld. Har ont i halsen och det känns som att en potatis flyttati in i svalget... vill inte vara sjuk, har ju knappt hunnit börja jobba! Vaknade inatt och frös som bara den! KOm till jobbet för en stund sedan och var varm som bara den... *Bläää* Fast humöret är ändå på topp, så det ska nog gå bra idag ändå!

• FruTez

Förresten, måste tipsa om en blogg: www.iamyouroperator.blogspot.com/

Det är fyra personer som sitter i de två stora växlarna för sjukhusen här i Göteborg. De heter Tant 1, 2, 3 och 4 och skriver om samtalen som kommer in och sura kollegor. Vissa inlägg är verkligen helt otroliga!

• Ab fab

tjingeling
    hmm.. mina inlägg försvinnner...grrr- men nu blir det tredje gången gilt

på väg mot falsterbo, passerat båstad precis. dags att bli golfänka Ser fram emot många hole in ones= mycket skumpa för mig

Carma- säger det inge.. WOOOOW vilka bilder. Värsta fotomodellen. Demi More.. släng dig i väggen. Hoppas värmen är bättre för dig idag. Tack för fika o bär. Bären är i frysen men skall snart omvandlas till sylt

tezz-krya på dig. bota med Abfabs specialare.. maaaaassor av glass Kul blogg. Läste ett inlägg o skrattade gott

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2