Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
nibla- visst var sommarprataren igår fantastisk? Jag gillade verkligen honom. Vi var på Marstrand igår. Sol o bad o segling. Hur skönt som helst. Alldeles slut igår.
Carma- är ni hemma idag?
Tezz- hur var konserten? Har du träningsvärk efter headbangandet???
God morgon! Eller God middag kanske man kan säga, hehe!
Konserten igår var var helt fantastisk! Jag är inget jättefan av Iron maiden, men kunde inte låta bli att faktiskt bli det igår! De körde sina gamla låtar och när Allsångsfavoriten "Fear of the dark" kom... ja, kan ju säga att jag var inte ensam om att få gåshud! Det var en mäktig känsla! Efteråt gich vi ut och tog några drinkar och jag var hemma vid 3 igen! Jisses, det var länge sedan jag va ute så sent, *fniss*
Abbe: Har faktiskt träningsvärk, men inte efter headbangandet, utan i fötterna av att man stod upp och i händerna av att man applåderade så mycket!
Nu ska jag bara fixa ett par snabba saker, sedan ska vi gå ut, vart vet jag inte än, men bara ut! Vädret är helt makalöst!
Ha en skön söndag, girls!
Halloj
Ännu en jättevarm dag. Tycker det är lite jobbigt. Idag har vi plockat fram vår lilla barnpool. Man borde få plats att sitta och svalka av sig i den iaf. Annars går jag runt med en blomspruta hela tiden och svalkar av mig med.
Ab: Vi är hemma hela dagen. Svarade kanske lite sent på ditt sms, men hoppas att det funkar med era planer ändå. Det börjar bli dags att plocka dem nu innan de blir övermogna.
tack snälla C men nu är jag utan bil. R är på golfbanan. Jag kollar i morgon igen
Ab: Imorgon blir bra. Vi är troligtvis hemma hela dagen som det ser ut nu. Jag ska även kolla mobilen lite bättre.
God förmiddag!
Abbe: Eran fruktkorg har kommit! *fniss* Nä, du behöver inte åka in, har fixat det med en kollega istället!
Carma: Det verkade vara liiite svalare (eller ska jag säga mindre varmt) idag än igår... Kan inte vara så jättekul att vara höggravid i denna värmen! Hoppas att ni alla mår bra iaf!
Nibla: Ha en trevlig semester!
Nides: Min A såg din J utanför Iron Maiden i lördags!
Nån som vill fika med mig denna veckan? *drar i en hårslinga* Vet att det är många borta, men ni har iaf. en stående inbjudan på fikasällskap!
Tack för frukten Såg att både johan o håkan jobbade idag. Sitter hemma o jobbar lite. Går igenom mejl o gör reseprogram för hösten.
Har varit flitig i trädgården. rensat ogräs o fixat. R har lagat utebelysningen. Nu skall jag måla soffan för sista gången.
Min make (allmänt kallad Tiger A tillskillnad från Woods) ligger i hårdträning inför Falsterbo. Det spelas golf mest hela tiden. Igår blev det hängmattan, korsord. Bad på kvällen när en väninna kom på middag. Gazpacho, raäkor i vitlök, melon. Perfekt mat i värmen
Godmorgon
Imorse vaknade jag jättetidigt och kände mig pigg, men tyckte att jag inte kunde gå upp då. Bestämde mig för att om jag fortfarande kände mig pigg klockan sju skulle jag gå upp. Somnade precis innan och har sovit gott fram till strax efter tio.
Hoppas ni alla har det gott i sommarvärmen.
Tezz: Har det jobbigt med eller utan mage. Men måste erkänna att magen börjar bli riktigt jobbig och får mig att tappa ork och tålamod mycket snabbare. Igår var det barnpoolen, blomspruta och skugga som gällde. Det var riktigt skönt.
Kanske fika under veckan. Beror helt på väder, hur jag mår och om jag orkar ta mig in till stan. Som det är nu orkar jag inte göra speciellt mycket.
Ab: När har ni planerat att plocka krusbär? Ev blir det fotning av magen ikväll. Återkommer när jag vet mer om det. Annars är vi hemma under hela dagen.
jag kommer gärna förbi idag. annars i morgon kväll om det passar bättre?