Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Tezz: Äntligen frisk från förkylningen.
Krusbären mogna och redo att plockas för de som var intresserade av det.
Har precis varit ute en sväng och plockat lite röda vinbär. Får se vad jag hittar på med dem. Blir väl att man fryser ner dem och slänger dem till våren.
jaaa krusbär! plockar gärna!
Ab: Du är välkommen!
tack snälla. seglar i morgon men hör av mig sen. Mums fillibabba
God morgon!
Jag har blivit faster till en liten pojke! Jättesöt verkligen.
Nu får det banne mej vara min tur snart.
Lugnt på jobbet idag, ska snart iväg till ICA ett ärende och köpa presentpapper, ska uppvakta svägerskan som fyller 25.
Till helgen kommer det vackra vädret, lagom till min semester! jihoo!
Nibla: Grattis till faster. Snart är det din tur.
Perfekt väder lagom till din semester. Sommaren har redan kommit till oss iaf. Hoppas det håller i sig nu och blir lagom också så man kan vara ute.
Men först är det din tur, Carma!
Hej tjejer!
Nibla: Är detta sista veckan för dig på jobbet eller har du redan slutat?
Tänk, om bara en kort tid så sitter ni sötnosar där med era egna små sötnosar! Va tiden går FORT!!
Såg på Aktuellt igår att det kommer att bli 27 grader på lördag! *yay* Ska gå på Iron Maiden på Ullevi på lördag så det är nice med bra väder!
Hej Tez!!
Roligt med dig här i tråden igen!
Jag jobbar denna veckan, är sen ledig två veckor, jobbar sen en vecka till. SEN är jag ledig från jobbet ett bra tag fram över. (Vill inte säga helt ledig, för man lär väl ha fullt upp!)
27 grader låter faktiskt ganska skönt även om det är liiiiite i varmaste laget för min del. Får väl sitta i skuggan och flämta. Hellre sol och varmt än regn och rusk trots att mina ben och fingrar sväller extra i värmen.
Nibla: Jag tycker att 27 grader låter jättemycket juh! Fast jag håller med, hellre det än 12 grader och regn... Så du ska jobba en vecka efter semestern? Hur kommer det sig?
Behöver hjälp med en sak. Nides har vid nått tillfälle rekomenderat en film som jag inte kommer ihåg namnet på! Det enda jag vet är att det är en kärleksfilm och att Nides sagt att man inte kan låta bli att gråta till den. Har för mig att det handlar om nått äldre par och så läser någon nått kärleks brev eller nått liknande och så hoppar filmen tillbaka i tiden och handlar om kärleksparet när de är unga... Har för mig att den hette nått med kärleksbrev, men det var en helt annan film... *hjälp!*