Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Ab: Jaså? Det missade jag, var det om Almedalsveckan?
Ska träffa henne imorgon, ska jag hälsa från dig då?
Förresten, är det bara jag som tycker BT har ändrat typsnitt eller storlek eller nåt?? Eller är det jag som är i akut behov av glasögon???
nix du behöver inte hälsa Det var nåt att hon var ordförande i du vet vad förenignen.
typsnittet har definitivt ändrat sig. jag behöver ju förstoringsglas
*muttrar* skaffade ju en ny telefon för nån månad sen, (som jag kan blogga ifrån ) men häromdan slutade den plötsligt att ringa
Den brummar o har sig men inget ljud o jag har den inte på ljudlös!!! Ringde supporten idag efter att ha testat ALLT... o nähä.. det är bara att lämna in den. Strunt oxå!! Jag vill ju kunna använda den när bebis kommer för o lägga ut bild på bloggen..
Tezz: Välkommen tillbaka från semester. Låter som det har varit en bra vecka.
Ab: Jag tycker också att de har ändrat typsnitt. Det känns och ser annorlunda ut.
Frujj: Trist med mobilen. Hinner de inte fixa den innan bebis kommer?
Ab: Aha ok. Synd det missade jag vilken kanal var det?
Carma: ja.. jättetrist! Ska ringa ner och kolla hur lång tid det tar att få det fixat, annars väntar jag till efter bebis är född och bloggad så får jag väl leva med en ljudlös telefon...
Carma: Tackar! Funderade just på ifall mina inlägg var osynliga för omvärlden! Hur är det med förkylningen?
Frujj: Kan du inte få en lånetelefon under tiden? Vet inte hur det funkar, men en kompis telefon gick sönder och hon fick (krävde) en lånetelefon som hon fick ha under tiden!
*Surar*
Ringde telefonaffären och frågade o han sa att det antagligen är nåt mjukvarufel på min tel så det är bara att lämna in o det tar ca 2 v o man får ingen ersättningstelefon under tiden *surar ännu mer*
Ähhh vad gör jag nu.. väntar till efter semestern eller lämnar in den på studs.....? Åker ju till Gotland om 2 v oxå...
Tezz: De hade inga lånetelefoner på lager så det vara bara att vara mobillös ett tag.. o hur lätt är det? Min gamla tel gav jag till min pappa och de andra gamla häckarna som ligger här är väl antagligen låsta till nåt annat företag... morrrrrr
Hmm ska nog ta o läsa på villkoren lite.. tyvärr är jag inte så nöjd med det nya abbonnemanget... *grrr*
Somliga har bad-hair-day o jag har en bad-phone-day!!!!
frujj: va är det för abonemang som du skaffat? dags för mig att gå hem, slutar "supertidigt" på måndagar, redan 16.15! *yay* *vinkar till alla*