• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Ab fab

Idag är det bröllopsdags. Det skall bli himla kul att få gå på party. Hade ju kunnat lämna svärmor hemma men bonusarna är bra att ha med o så får man väl hångla med sin man

• Carma07

Ab: Kul med bröllop. Ha det så kul idag! Trots svärmor

Idag börjar det äntligen att släppa i nacken och axeln så man kan börja greja så smått igen. Idag blir det först att städa klart gästrummet på övervåningen då svåger är på ingång. Han kommer troligtvis imorgon.

• Carma07

Halloj

Här har det varit en väldigt lugn helg. Har varit trött och inte orkat så jättemycket. Men imorse vaknade jag kl 0600 och var klarvaken. Låg och läste till 0700 och gick upp sedan.

Underbart väder idag! Känns som om vi får lite sommarväder iaf.

Ab: Hur var bröllopet?

• Ab fab

bröllopet var fint- framför allt lokalerna var underbara. Men som det bröllopsproffs man är ser man ju allt med andra ögon

idag börjar semestern på riktigt. inga planer- bara lugnt o skönt. det blir bio o Mama mia ikväll

• FruTez

Hej tjejer!

Har läst ikapp lite snabbt, låter som det är ganska bra med er alla trots krämpor och krampar. Kul också att läsa om alla magar!

Har nu spenderat en vecka på Öland (Borgholm). Vi hade verkligen tur med vädret. Sol från klarblå himmel med bara lite regn de två sista dagarna! Har tom. fått lite färg på snoken! Vi har tagit det lugnt, ätit gott, cyklat, åkt på järnåldersby-sightseening, varit på Diggiloo, tittat på "stekare" som festat loss på Strand-hotell, bowlat, grillat och sovit. Det är väl ungefär vad vi gjort! Ska lägga upp lite bilder på bloggen ikväll ifall jag hinner.

• Frujj

Godförmiddag!
    Skön helg här oxå, fast man blir ju lite dagvill så igår trodde jag att de var onsdag hela dagen.

Nu ska det komma fint väder igen, säger dom som vet. Hoppas det blir lagom. (m a o inte +35 o stekande o vindstilla....)

• Ab fab

hoppas på sol o vind, i morgon skall vi ut o segla

• FruTez

Hoppas också på fint väder, för maken ska bygga garage de närmaste veckorna!

• Frujj

Ab: Åh härligt! Vart bär det av? Synd att jag ska "jobba" (har projektgrejor som jag gör för du-vet-vem) som ska grejas med imorgon tyvärr... annars hade vi nog oxå varit ute i båten
    Hoppas på lagom med vind då
    Sist vi var ute så blåste det 18 m/s och det var INTE roligt att lägga till då. Speciellt inte eftersom vinden kom från sidan.... Men det gick fort ute på havet!

• Ab fab

vet inte vart vi går. båten ligger i Billdal så det blir väl södra skärgården kan jag tänka

du-vet-vem hörde jag på radio häromdagen

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2