• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Sist ut först in!

Tänkte bara önska er som går på semester idag en trevlig semester!

• Carma07

Hejsan

Har precis vaknat och ätit frukost. Sov inte så bra inatt. Känner mig något bättre idag, men å andra sidan gjorde jag det i går också när jag vaknade. Känner att jag nog får ta det lungt idag också iaf.

Frujj: Inget kul alls att vara sjuk på semestern. Jag som dessutom aldrig brukar bli så här utslagen heller av en förkylning. Liseberg och högsäsong är ingen rolig kombination.

Vill också passa på att önska trevlig semester till er som har det snart. Speciellt till Tezz som får passa på att njuta fyrdubbelt på sin korta semester.

• FruTez

Hej tjejer!

Carma: Tack för lyckönskningen! Hoppas verkligen att förkylningen går över snabbt. Krya på dig och vila upp dig ordentligt!

Hoppas att allt är bra med er tjejer! Ni som går på semester, ha det så underbart! *vinkar* Jag är tebax om en vecka...

Ha det gott gott i gott gott!

• Nibla

Hej på er!

Tillbaka efter en helg på torpet. Ska gå och sova nu, jobbar ju imorgon. Upp och hoppa 5.45.
    Bara grannen slutar kapa brädor med sin kap utanför....förstår inte riktigt hur man kan väsnas så en söndagkväll kl 22.......

Kram på er!

• Linum

Nibla: Tantvarning på dig... *slänger en puss ut till Lerum*

Hoppas att ni mår bra allihop. Jag kämpar som attan för att må så bra som möjligt och kunna åka till Spanjackland på fredag...

• Carma07

Godkväll

Idag har det varit en lång dag. Jag började hos bm där hon var lite osäker på hur bebisen ligger i magen. Fick en extra tid om en vecka så de kan känna och klämma igen. Är de fortfarande osäkra då blir det ultraljud för att kolla och ev försök att snacka bebisen tillrätta.

Efteråt stack vi iväg till Ullared. Inhandlade en del grejer till bebisen och även lite annat. Passade på att kika runt lite för att veta vad som är värt för att åka.

På vägen hem stannade vi till på Ikea och köpte skötbord och lite annat. Äntligen hemma efter en lång dag och ben och fötter värker. Förhoppningsvis gör det att man sover riktigt gott inatt.

• Ab fab

God morgon

Utvilad efter en härlig tur i Danmark. Gilleleje o Hornbekk var ursöta små byar med härliga sandstränder o goda räkor. VI har klämt en massa shopping och loppisar. Fyndat skor för 34 kr, en 60-tals handväska och en alldeles ny Bodumskål. Så nöjd. Glass med guf, sandstrandspromenader, kortspel o myckt skratt gjorde det till en alldeles lagom semestertur.

idag väntar frisören, en tur till jobbet o sen skall jag hem för att sy. Så hör ni ilskna skri från förorten så är det jag som försöker mig på att sy. Det har aldrig varit min melodi

Carma- körde förbi Ullared igår. SOm tur var- för min del- behövde vi inte åka dit

• Carma07

Hej

Sov gott halva natten. Vaknade vid fyra och kände mig väldigt pigg och fick lägga mig att läsa lite. Nu idag är jag jättetrött igen. Idag är det tvätt, samtal till FK och en tur till kusin för att fixa de sista bröllopsfotona som gäller. Ja just det...handla också, men kanske jag slipper hänga med.

Ab: Det var mycket folk även om det inte var några köer varken vid ingång eller kassor. Men jag tycker nog att affären är lite dumt planerad (rättare sagt inte alls. Folk springer ju runt som tokiga där inne så det känns nog som mer folk än vad det är.

Maken och jag fick fullt upp hela helgen (jag låg mest och sov ) och fick inte ringt till R. Men han har sin intervju först nästa vecka och om tid finnes för R är han fortfarande intresserad av lite interjusamtal och pepping.

• Ab fab

en kortis inne på kontoret. sen skall jag hem o sy... grrr...

ring gärna R. Lördag är vi på bröllop men annars är han tillgänglig

pp

• Linum

Jag sitter och fixar till alla foton jag tog på våra nya armaturer igår. Fasiken vad det tar lång tid! Perfektionisten i mig blir vansinnig om det inte blir bra och hjärnan säger "du kan inte lägga 4 timmar per kort!"...

Carma: Vad är det för jobb han har sökt?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2